Nutteloze foto's #11

Status
Not open for further replies.
De aryaan brotherhood zijn maar een halve procent van alle mensen die in de gevangenis zitten in de usa, maar ze zijn wel verantwoordelijk voor 20% van de moorden binnen de gevangenis.
Echt sick :X
 
Last edited:
interieur van mn auto vorige week vrijdag :p
30477136.jpg
 
haha Marcel zit nu al onder de plak :+


''lieverd *slijm stem* kun je mij en wat vriendinnen naar de stad brengen, ah toeeeee *doet rare dingen met tong*''
 
De aryaan brotherhood zijn maar een halve procent van alle mensen die in de gevangenis zitten in de usa, maar ze zijn wel verantwoordelijk voor 20% van de moorden binnen de gevangenis.
Echt sick :X

Brute docu was dat op discovery, echt te zieke gasten.
Als je eruit stapt vermoorden ze je gewoon dus je zit er je hele leven aan vast.
 
ZA is veeeeeeeeeeett :) Hoe weet je dat het haar huis is? Ben je er geweest?

Na bijna een jaar verkering en veeeel foto's gezien te hebben ken ik het.. en ik herken het aan de opbouw en die houten schijven aan de voorkant. Verder stond bij de foto;s dat het in Pretoria is. Waar zij woont in Krugers dorp.
 
Mijn pa is in Zuid Afrika geboren, mijn opa en oma hadden daar echt een super dikke villa met een zwembad etc.
Zijn ze er weg gegaan toen de apartheid over was, ook omdat mijn pa toen in dienst zat en moest vechten tegen gorilla strijders.
Als ik het zo hoor van mijn pa was het vroeger echt een super mooi land, nu is het echt zwaar crimineel als je ergens op straat rijd moet je hopen dat jou auto niet gejat word :X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top