Nutteloze foto's #10

Status
Not open for further replies.
Ja reden waarom het zo moest uitsteken weet ik ook niet, de trailer kon namelijk nog wel een meter of 5/6 uitschuiven...., maar dan kwam hij denk ik niet meer het hek uit.
Of het is goedkoper op de boot:+, moest namelijk naar texel.

Te zwaar was het echt niet, dus die heftruck gaat echt niet voorover/op ze kant hoor...
Maar was wel een beetje trickie idd, spul moest wel in evenwicht blijven, anders gleed het er zo van af, daarom ook zo min mogelijk gereden...+ volk weg gehouden.

Ik vond het wel weer een mooie bezigheid in de baas ze tijd + kreeg er nog een goede fooi voor van de gene waar ik het voor moest opladen :D
 
ik moet @ stage soms ook dingen met de heftruck doen waarvan ik denk whoot als het mis gaat gaat het ook goed mis :p

en ik heb geeneens een heftruck certificaat of iets :X
 
Ja ik ook niet hoor, bedrijf waar ik op zaterdag werk rij ik al een meer dan 6jr op de heftruck en zou me cetificaat toen dertijd ook krijgen ;), is alleen niks meer van te recht gekomen.

Daar zit ik ook vaak @ de grens wat nog net goed gaat :+, nog nooit echt probs gehad...

Ik moet aan me school verslag beginnen :(, morgen inleveren en heb nog niks :X

verslag4.htm_cmp_arcs-corsica010_bnr.gif
 
Ik heb ook geen heftruck rijbewijs, ben al een keer voorover gegaan, bij ons op het werk wordt dat ding echt verkracht :D.

heftruck.gif
 
naja zon certificaat stelt ook 3x niks voor hoor, maargoed ze kunnen je daar wel op naaien :p

we hebben ook zon 6cil geval op gas, maja beetje onhandelbaar :p tis echt alles of niks met dat ding....
en je merk het niet/amper als je iets omver walst :p
 
ik heb wel een certificaat , maarja je zal toch praktijk ervaring op moeten doen want z'n certificaatje halen stelt echt 3 keer niks voor
 
ook ff wat stage foto's,

stelling moest 800 kilo per palet kunnen hebben, en zou bezwijken bij 1800....
volgens de statisch rekenaar :p maja rekenfoutje denks want uiteindelijk ging hij pas stuk bij 3200 per palet :+

[ir]http://i17.tinypic.com/6yvzltk.jpg[/ir]

[ir]http://i10.tinypic.com/81rmpav.jpg[/ir]

[ir]http://i1.tinypic.com/6xkcigz.jpg[/ir]

[ir]http://i5.tinypic.com/6t24k1e.jpg[/ir]

en als ik me verveel ga ik maar ff een rondje door alle hallen maken met de heftruck, ben je zo weer 15 min onderweg :+
 
Sjah, wat is dit voor een nepperij dan, ik verwacht een kapotte uit elkaar gevallen stelling met allemaal kapotte shit er omheen, heb je er geen pic van :X
 
:p wat dacht je wat die palets daaronder deden dan, maja idd een beetje jammer dat er bijna nooit iets echt goed kapot gaat :p
 
volgens mij steekt die lading wel te ver achter uit, volgens mij mag de lading een meter aan de acterkant uitsteken meende ik
 
Zonder rooie markering een meter volgens mij, met wel iets meer...
Maar deze had ook zon convoi expationeel (oid) plaat er op, dan gelden er weer andere regels...

Staat van heftruck op mijn zaterdagbaan ;D, regel rechte drama...
maar dat heb je op zo'n off the road terrein :p, banden binnen notime helemaal kapot:W...
Vaak binnen 3jr worden ze zonder vervangen van de gehele mast niet meer goed gekeurd..., daarom huren ze er ook vaak wat.

Afbeelding025.jpg


Afbeelding243.jpg


Afbeelding024.jpg


Afbeelding268.jpg


6Cil power, top ding de motor verandert alleen wel eens van draairichting :X, als je te rap naar achter uit schakelt (als je nog vooruit rijdt), slaat hij gewoon de andere kant, dan trek je giga rook gordijn :D
 
Zand laden vinden heftrucks ook niet leuk. Keihard met een bak in betonzand/grind rijden, laatst moesten alle rollen in de mast vervangen worden terwijl de heftruck er nog maar 2 jaar is. Ik moet op m'n werk wel regelmatig bigbags vullen, is alleen irritant in je 1tje, telkens op en af de heftruck. Laatst leenheftruck gehad, ook een 6 cilinder slagschip van 4,5 ton ofzo, bak van een half kuub in een keer vol :). Maar drukte bijna de bakken waar het zand ingestort word bijna uit het verband.
 
ik zie zo vaak heftrucks die rond de 60 ton kunnen houden:)

dat zijn pas bakbeesten:D vooral stackers (of hoe je dat schrijft) zijn ook echt super!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top