Nutteloze foto's #12

Advertisement - register to remove this

Hij is sterk :D

Brute docu was dat op discovery, echt te zieke gasten.
Als je eruit stapt vermoorden ze je gewoon dus je zit er je hele leven aan vast.

Zit ik op die site stormfront te kijken.. denk ik.. huh.. dat hus ken ik. Blijkt het 't huis van mn ex vriendin te zijn die in zuid afrika woont, maar was hier een jaartje..
http://www.panaryan.com/forum/showthread.php?t=3792

Dr staat onder zo'n foto.. het huis van rijke blanken. staat ineens haar huis erop.. echt te toevallig.. al een jaar niet gesproken.
002.jpg

ZA is veeeeeeeeeeett :) Hoe weet je dat het haar huis is? Ben je er geweest?

http://forum.scooterforum.net/forum/f33/nutteloosche-fotos-12-a-148931/


edit/

Nja blijkbaar doet de link het niet goed :X.

Maar der is een nieuw topic, omdat we alweer ruim over de 1000 zitten.

Na bijna een jaar verkering en veeeel foto's gezien te hebben ken ik het.. en ik herken het aan de opbouw en die houten schijven aan de voorkant. Verder stond bij de foto;s dat het in Pretoria is. Waar zij woont in Krugers dorp.

zo
 
Mijn pa is in Zuid Afrika geboren, mijn opa en oma hadden daar echt een super dikke villa met een zwembad etc.
Zijn ze er weg gegaan toen de apartheid over was, ook omdat mijn pa toen in dienst zat en moest vechten tegen gorilla strijders.
Als ik het zo hoor van mijn pa was het vroeger echt een super mooi land, nu is het echt zwaar crimineel als je ergens op straat rijd moet je hopen dat jou auto niet gejat word :X

:D gaat stuk :D

guerrillastrijders :*
 
Mijn pa is in Zuid Afrika geboren, mijn opa en oma hadden daar echt een super dikke villa met een zwembad etc.
Zijn ze er weg gegaan toen de apartheid over was, ook omdat mijn pa toen in dienst zat en moest vechten tegen gorilla strijders.
Als ik het zo hoor van mijn pa was het vroeger echt een super mooi land, nu is het echt zwaar crimineel als je ergens op straat rijd moet je hopen dat jou auto niet gejat word

Ik ben er op vakantie geweest, Ik heb me daar geen moment onveilig gevoeld (ik zeg niet dat je snachts in townships moet komen) dus denk dat je het wel met een korrel zou moet nemen.
 
Ze blazen het inderdaad ook erg op. Daarentegen merk je wel dat het steeds erger en geweldadiger word. De verhalen die ik hoorde toen ik nog verkering met dr had waren best erg. Zolang je in zo'n beveiligde buurt woont is er weinig aan de hand en 's avonds kan je inderdaad beter thuis zijn.
 
Die taal die ze daar spreken is echt super waus, het is nederlands maar dan heel simpel.

voorbeeld,

Ver moet jy soek om ‘n behoorlike reisartikel of twee in Afrikaans op die net te vind. Dit is dan juis die doel van hierdie webblad om in hierdie nis te voorsien.

Als mijn pa wat hard op leest in het Afrikaans ga ik altijd helemaal out :D

knoppie.jpg
 
Back
Top