Nutteloze foto's #3

Zal binnenkort mijn homemake onzin pictures uit londen eens posten :)
hier is er algvast 1

attachment.php

Ik ook ik ook :D

Heb er nog 1 van Jews Row en nog wat :P, ff zoeken
 
Mja je ziet waar hij eraf gegaan is, waarschijnlijk goed op het gas gegaan daar op het natte wegdek, achterkant uitgebroken en proberen te remmen en corrigeren in het natte gras, kortom: Rechtdoor de greppel in gegleden :)
 
Deze kwam ik vandaag tegen, jawel een heuse 3.0 Diesel 8P

[Ir]http://i12.tinypic.com/3zk4fx0.jpg[/Ir]


Bij die rode cirkels zie je de eindpijp van de diesel uitlaat.
 
Mja je ziet waar hij eraf gegaan is, waarschijnlijk goed op het gas gegaan daar op het natte wegdek, achterkant uitgebroken en proberen te remmen en corrigeren in het natte gras, kortom: Rechtdoor de greppel in gegleden :)

zou z'n rijbewijs ingevorderd zijn :|
reed vast te hard :+
 
bijbehoredne tekst :)
Een werknemer van de Antwerpse garage Beerens kon het niet slechter treffen. De man had nog nooit in zijn leven een auto-ongeluk gehad.

Maar juist toen hij een gloednieuwe Nederlandse Spyker ter waarde van 271.000 euro naar een grote autoshow in Brussel moest rijden, slipte hij op z'n kant in de sloot en raakte de wagen zwaarbeschadigd. ''Waarschijnlijk heb ik te bruusk aan mijn stuur gedraaid'', zei een beteuterde Gert Beerts zaterdag in Het Laatste Nieuws.

De wagen had het pronkstuk van de Brusselse autoshow moeten worden, die zaterdag begint. Van het model rijden er maar drie in België. Fabrikant Spyker uit Zeewolde stuurde echter direct een alternatieve wagen, die op het nippertje opgesteld kon worden voor de naar schatting 320.000 bezoekers van de zogeheten Autosalon in Brussel.
 
zou die nou nieuwe werk moete zoeke? 8P
ff een wagen in de prak rijden die naar zeggen
Maar juist toen hij een gloednieuwe Nederlandse Spyker ter waarde van 271.000 euro naar een grote autoshow in Brussel moest rijden

De wagen had het pronkstuk van de Brusselse autoshow moeten worden, die zaterdag begint. Van het model rijden er maar drie in Belgiл.

auwch dat moet pikken :p
 
Hij heeft iig geen verkeersbord meegenomen :+.

hahahah een tijdje geleden stond ik met wat vrienden te praten en opeens horen we stuk verderop BANG PIEEEEEEP, dus wij kijken, staat er een dikke BMW of Mercedes zo over een lantaarnpaal heen geparkeerd in het gras, en die kerel rijd achteruit en hoppa zo weer verder met die paal nog 10 meter achterzich aan slepend:P helemaal gestoord...

toen maar ff de politie gebeld, dit gebeurde bij het AMC in zuid oost...

na afloop hebben we er egt om gelache maar wel vaag dat mensen zomaar door rijden alsof er niks gebeurt is :P

aldus mijn verhaal
 
Back
Top