Björn` Yes, mother? 27 May 2010 #383 Brum said: Jongens waar gaat het nou over? Op een forum tegen elkaar opbieden wie het het slechtst heeft? laat elkaar gewoon in de waarde, voel niet te drang om jezelf te bewijzen en post foto's. Click to expand... Dude.. Lees 't verhaal nog eens, want je mist de essentie compleet.
Brum said: Jongens waar gaat het nou over? Op een forum tegen elkaar opbieden wie het het slechtst heeft? laat elkaar gewoon in de waarde, voel niet te drang om jezelf te bewijzen en post foto's. Click to expand... Dude.. Lees 't verhaal nog eens, want je mist de essentie compleet.
Big-Jay Well-Known Member 27 May 2010 #388 Sowieso dat hele songfestival :r Echt te kansloos voor woorden..
Jelle Well-Known Member 27 May 2010 #392 Gvd de Mosselman, leeft die nog? [ir]http://www.gabbertijd.nl/mosselman/mossels.jpg[/ir]
5 543543543 Well-Known Member 27 May 2010 #394 Sieneke, schande voor Nederland op 't songfestival imo.
T Tom Well-Known Member 27 May 2010 #396 Vorig jaar waren de toppers toch..... Kan me niet indenken waarom Nederland nooit verder dan de 1ste ronde komt (toch?) :+
Vorig jaar waren de toppers toch..... Kan me niet indenken waarom Nederland nooit verder dan de 1ste ronde komt (toch?) :+
Björn` Yes, mother? 27 May 2010 #397 Als je dan zo'n kenner bent, noem even de andere opties dan, Rick.
S Sandor ****** 27 May 2010 #398 haha, in het begin ook echt zo'n typische nederlandse draaiorgel ofwat is het. Dit jaar maakt belgie toch echt wel een kans. :W
haha, in het begin ook echt zo'n typische nederlandse draaiorgel ofwat is het. Dit jaar maakt belgie toch echt wel een kans. :W
pimS Dajumn! 27 May 2010 #399 Björn` said: Als je dan zo'n kenner bent, noem even de andere opties dan, Rick. Click to expand... Van velzen? Om maar 1 naam te noemen..
Björn` said: Als je dan zo'n kenner bent, noem even de andere opties dan, Rick. Click to expand... Van velzen? Om maar 1 naam te noemen..
5 543543543 Well-Known Member 27 May 2010 #400 Idd. En dan niet eens echt zo zeer de artiest, ik doel meer op het liedje.