Nutteloosche Plaatjes #36

Status
Not open for further replies.
Het is IMO nooit tijd om er grappen over te maken, maargoed :)

Bizar dat iemand van 17 er uberhaubt al aan kan denken! Echt treurig.
 
Wtf, wat moet er dan in je omgaan om al op 15 jarige leeftijd voor de trein te springen zeg! :X
 
Kunnen we niet gewoon weer plaatjes gaan posten?

129183416455029500.gif


129186009825390923.gif


129189355524180670.gif
 
waarom, zullen we nooit achter komen, op school ging het super met hem en verder ook niks op aan te merken, zelfs op koninginnedag zelf niet.


maar om dr ook maar een nutteloos plaatje bij te doen doen.

4623338619_55cf34e3de_m.jpg
 
Wat een vraag :?

Ik denk dat hij doelde op het feit dat het op koninginnedag was, miss veel drank in het spel?

3 jaar terug sprong er ook een collega van mij voor de trein... Ik kende hem persoonlijk niet zo goed, maar hij scheen vaak depressief te zijn geweest, heel raar om achteraf te horen... Vooral omdat ik hem toen kende als een vrolijke jongen, alleen maar lachen. En dan zoiets...
 
Ja die is het ja.

Met mooi weer kun je nog steeds die vlekken van olie/benzine/bloed en alles zien, en verschillende sneeën in het wegdek.

ga toch weg man met dat bloed e.d.
ik kom 4/5 x per week normaal over die weg en met de motor ga ik daar altijd KD'en

er zitten wat 'krassen' op het wegdek maar meer ook niet

er zijn er daar al een aantal verongelukt ja en ook een bekende van me.
de bocht zelf is redelijk overzichtelijk e.d. maar er zijn gewoon vaak mensen die er te fanatiek inknallen en dan gewoon niet meer uitkomen qua lijnen.

en nu staat de berm ook altijd vol met auto's van de camping.

als je de weg kent is het een perfect stukje en van die blokjes heb je dan geen last.

vorig jaar was btw een mf'er met een fjr 1300.
 
dat zeg ik toch remcol.. dat was een local hieroo JJ@ Jacob Jan heette hij.... kende ik best goed... ik was die rit thank god niet mee terwijl ik er wel aan gedacht heb.

1 vent hier was er toen bij en zag laatst in de eifel voor zn ogen weer 1 in een auto verdwijven.. hard rijden op straat is gewoon gevaarlijk..

maar wel verslavend..
 
het ging mij om dat bloed e.d. want, daar zie je echt niks van..

hij maakt het wat spannender dan het is

edit:
ik zie nu net je linkje pas van killroy.
 
waarom, zullen we nooit achter komen, op school ging het super met hem en verder ook niks op aan te merken, zelfs op koninginnedag zelf niet.


maar om dr ook maar een nutteloos plaatje bij te doen doen.

4623338619_55cf34e3de_m.jpg

De waarom vraag kun je maar beter vergeten, denk altijd maar zo ''ze/hij zal er vast wel een hele goede reden voor hebben gehad''.
 
In mijn ogen heb je nooit een goede reden om zelfmoord te plegen hoor.

Doe eens een ronde in het ziekenhuis, dan zie je pas wat, mensen die willen leven, maar niet kunnen. Of kindjes van 7 met kale hoofdjes, die 7 jaar lang niets anders dan ziekenhuizen gezien hebben.

Zeker als je lichaamlijk niets mis hebt heb je totaal geen reden om zelfmoord te plegen.
dan ben je IN MIJN OGEN gewoon een zwak individu. Kon je het leven maar schenken aan iemand anders als je het toch niet wou, dat zou iets heel anders zijn.

(nogmaals dit is mijn mening, niet dat iemand zich beledigt voelt :))
 
Ik snap heel goed wat je bedoeld. Soms denk ik ook wel eens zo. Maar het is heel moeilijk om te weten te komen wat er omgaat in deze mensen, hoe erg ze met zichzelf in de knoop zitten...
 
Precies. Die mensen zijn net zo ziek als mensen in het ziekenhuis.. Alleen dan zit het allemaal in het koppie
 
Als je niet weet waar je over praat kan je beter gewoon je bek houden.

Zolang je niemand hebt gekent die zelfmoord heeft gepleegd kan je niet oordelen.

Ik heb iemand verloren en heb de reden wel geweten, tja tuurlijk is er dan mentaal wat geknapt bij je, maar daar is vaak alle reden toe.

Verder zijn vaak zelfmoord gevallen juist de meest vrolijke mensen en zal je het bij die personen juist niet verwachten.

In mijn geval was het wel overduidelijk (naderhand), en hij had het er ook wel vaak over, indirect dan.

Hij had vaak van die vragen, wat zou er na de dood zijn, zou ik die en die weer tegen komen, zou het allemaal beter zijn, hoe zou het voelen om dood te gaan.
 
Als je niet weet waar je over praat kan je beter gewoon je bek houden.

Zolang je niemand hebt gekent die zelfmoord heeft gepleegd kan je niet oordelen.

Ik heb iemand verloren en heb de reden wel geweten, tja tuurlijk is er dan mentaal wat geknapt bij je, maar daar is vaak alle reden toe.

Verder zijn vaak zelfmoord gevallen juist de meest vrolijke mensen en zal je het bij die personen juist niet verwachten.

In mijn geval was het wel overduidelijk (naderhand), en hij had het er ook wel vaak over, indirect dan.

Hij had vaak van die vragen, wat zou er na de dood zijn, zou ik die en die weer tegen komen, zou het allemaal beter zijn, hoe zou het voelen om dood te gaan.
Wat maakt jou dan zo speciaal dat jij wel kan oordelen? Je kent hem wel ja, maar dat is ook alles. Jij, noch ik noch iemand anders kan begrijpen wat er in het hoofd van zo iemand omgaat. Enkel de persoon zelf kan het weten, en dat "geheim" neemt hij ook mee voor eeuwig.
 
Als iemand thuis word geslagen, misbruikt is op zijn 9e, schulden, werkloos, geen school afgemaakt omdat hij daar ook altijd werd gepest, moeder die overleden is aan kanker en vervolgens ze vriendin ook nog is vreemd gaat..

Dan zal ik inderdaad niet precies weten wat hij op het moment zelf dacht, maar het is in ieder geval de reden waarom hij zelfmoord heeft gepleegd.

Het druppeltje die de emmer deed overlopen zeg maar was ze vriendin die twee weken naar overlijden van ze moeder met een kameraad van hem vreemd ging.

Verder ga ik er niet op in want vrolijk word ik er niet..
Zie zo die blauwe streep op ze nek nog voor me..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top