Nutteloosche Plaatjes #36

Status
Not open for further replies.
Gecondoleerd, zal inderdaad heel moeilijk zijn.

Gezien de foto in het artikel zou ik denken dat hij te hard heeft gereden, en de bocht dus heeft afgesneden om meer snelheid in de bocht te kunnen maken/houden (zie sporen in bocht). Maar dat zal allemaal nog wel bekend worden.
 
Welk team nr :)? Was echt heel erg groot, besef het nog steeds niet. Best apart!
Tof, dan ben je hier dus ook door het dorp gekomen. Vrienden van me deden ook mee, team 222. Wil misschien ook nog wel een keer mee..
 
Gecondoleerd, zal inderdaad heel moeilijk zijn.

Gezien de foto in het artikel zou ik denken dat hij te hard heeft gereden, en de bocht dus heeft afgesneden om meer snelheid in de bocht te kunnen maken/houden (zie sporen in bocht). Maar dat zal allemaal nog wel bekend worden.

Ik dank jullie!

Net terug. Even langs de familie geweest, zijn echt helemaal kapot. Daarna nog even bij haar wezen kijken. Echt bizar als je haar dan zo ziet liggen. Gelukkig kan de kist voorlopig open, het is allemaal snel gebeurd zonder dat zij er qua uiterlijk wat aan over heeft gehouden, 2 gebroken polsen. Je moet er niet aan denken dat de kist nieteens open kan.

De bestuurder heeft inderdaad te hard gereden. In de bocht de macht over het stuur verloren en is gaan spinnen. Op de andere weghelft terecht gekomen en haar geschept.

Zaterdag de crematie, bah. :(
 
Sterkte Vissa!!

Reed net richting fitness en ik kom altijd langs een paar mooie S-bochten waar de motorrijders nog wel eens wat gas bij willen geven.

Kwam aanrijden, lag er een motor in de berm/slootje en was rechtdoor gegaan(waarschijnlijk omdat hij te hard reed), en had ook een fietser meegenomen zo te zien. Andere motorrijder probeerde de motor van z'n maat weer uit de sloot te halen en gelukkig had die fietser ook niks ernstigs.

Misschien kent iemand die bochten wel, Vilsterseweg, vlak na Vilsteren

Hier een linkje: (vlakbij Ommen)

http://maps.google.nl/maps?f=q&sour...=iwSkN9wbvUk0H70d6_6vgg&cbp=12,207.05,,0,7.38
 
Last edited:
Zou goed kunnen.

Vorig zomer is er iig ook iemand verongelukt. Weet het nog goed...
Sporen kun je nog steeds op/in de weg zien...

Die weg is ook heel kut, want midden op de weg ligt er om de 10 meter ofzo zon blok op de weg, als je dan iets uitbreekt ben je meteen klaar. Levensgevaarlijke blokken zijn dat daar.
 
Ja die is het ja.

Met mooi weer kun je nog steeds die vlekken van olie/benzine/bloed en alles zien, en verschillende sneeën in het wegdek.
 
Ik dank jullie!

Net terug. Even langs de familie geweest, zijn echt helemaal kapot. Daarna nog even bij haar wezen kijken. Echt bizar als je haar dan zo ziet liggen. Gelukkig kan de kist voorlopig open, het is allemaal snel gebeurd zonder dat zij er qua uiterlijk wat aan over heeft gehouden, 2 gebroken polsen. Je moet er niet aan denken dat de kist nieteens open kan.

De bestuurder heeft inderdaad te hard gereden. In de bocht de macht over het stuur verloren en is gaan spinnen. Op de andere weghelft terecht gekomen en haar geschept.

Zaterdag de crematie, bah. :(

Gecondoleerd!

heb op koninginnedag ook een maat verloren. hij had er dan wel zelf voor gekozen, is op de rails gaan liggen. maar bij hem was de kist gesloten, en dan is het wel echt raar, en ook niet te geloven dat hij daar dan in ligt. was nog maar 17 jaar......

Besef dat hij ( in jou geval zij ) er niet meer is dat krijg je pas na een paar dagen/ weken. alsje op stap gaat ofzo en dan is er iemand niet bij. in het begin had ik ook als we iets met de groep gingen doen, dat ik hem wou smsen of hij mee ging.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top