Nu nog zonder helm rijden?

Originally posted by Mr Polini Evo
nog slecht nieuws, vanmiddag is een Oostvoornse (zuid Holland) jongen "onthoofd" door een auto

ik heb het ook maar via via dus details blijven uit. misschien dat mensen uit de omgeving meer weten (clemens, niels, rob of erik?)

maar wat ik hoorde is dat die jongen zonder helm onder een auto kwam en de auto dus over zijn hoofd reed en het hoofd plette. ik weet niet of een helm hier ook zou geholpen hebben.

ik werk in de Plantage (verzorgingstehuis) en heb zeker 4 polities 2 ambulances langs zien gaan binnen 30 min tijd, en trauma heli.

maar ik wou eigenlijk hier mede vragen of meer mensen hier over weten, bekende ofzo. hij was ieder geval 19 jaar, dus maybe on this forum.

Hij woonde vlak bij mij in de buurt reed op zo een gilera schakel ding en had zijn helm niet vast en half op zijn hoofd.
 
Originally posted by Vassago
Zie je mij grapjes maken?

Neej....

Voor de zoveelste keer, het is kut wat er is gebeurd, maaaaaaaaar, als hij zn helm had opgedaan zou het minder erg zijn puur en alleen om het feit dat hij hem ophad...

² s1abc, je ken zeggen wat je wilt maar ik heb nog nooit zonder gereden...

Hij is altijd al eigenwijs geweest ik zag hem altijd rijden of zonder helm of helm half op zijn hoofd klinkt mischien rot maar hij is door zoveel mensen aangesproken en heeft al zoveel boettes ervoor gehad.
Eigenschuld dikke bult.
 
Originally posted by extreme power
Hij is altijd al eigenwijs geweest ik zag hem altijd rijden of zonder helm of helm half op zijn hoofd klinkt mischien rot maar hij is door zoveel mensen aangesproken en heeft al zoveel boettes ervoor gehad.
Eigenschuld dikke bult.

ben het 100 % met je eens
alleen k*t voor de nabestaanden,
omdat iemand zo eigenwijs is....
 
Originally posted by extreme power
Hij is altijd al eigenwijs geweest ik zag hem altijd rijden of zonder helm of helm half op zijn hoofd klinkt mischien rot maar hij is door zoveel mensen aangesproken en heeft al zoveel boettes ervoor gehad.
Eigenschuld dikke bult.

maar wat ik gehoord had was dus waar?

want ik had het via via dus, is niet altijd betrouwbaar.
 
Originally posted by Stinkvinger
Weet iemand ook waar in Oostvoorne het gebeurd is?

misschien op dorpsweg (weg naar het strand) is altijd gevaarlijk daar met die rechtse wegen die schuin lopen.

paar keer daar ook bijna ongeluk gehad.

maar is btw wel ziek, gewoon je hoofd helemaal geplet door een auto. moet er niet aan denken.|(
 
Originally posted by Mr Polini Evo
misschien op dorpsweg (weg naar het strand) is altijd gevaarlijk daar met die rechtse wegen die schuin lopen.

paar keer daar ook bijna ongeluk gehad.

maar is btw wel ziek, gewoon je hoofd helemaal geplet door een auto. moet er niet aan denken.|(

Uhm, er is geen dorpsweg in oostvoorne hoor die schuin loopt, je bent in de war met Rockanje.
 
Originally posted by denn1s
beetje loos...
er kan ook een bom op je dak vallen8P

cker doctor phill gekeken, zo'n vrouw kreeg een pot zuur door de vooruit heen gemieterd en vrat haar en de auto helemaal kaal, iemand die ff een pot zuur naar je gooit op een viaduct ook niet helemaal lekker :|

maar voor die jongen stja je kan er op gaan wachten dat het fout afloopt zo is het wel heel erg, ik snap dat zoeizo neit een helm half op je kop vind ik maar kut rijden :?
 
denkt er hier niemand aan de bestuurder van de auto ?

dat zijn dus 2 verschillende doelgroepen die de jongen op de brommer geestelijke schade toebrengt,
Namelijk de nabestaanden en de bestuurder (ik neem aan dat hij de jongen ook heeft zien liggen).

Eigen schuld dikke bult wil ik niet zeggen over die jongen maar het is gewoon heel erg stom van he, geweest klaar uit.

Mijn medeleven gaat uit naar de bestuurder van de auto en de nabestaanden!.
 
Back
Top