Nu nog zonder helm rijden?

ik ben het deels met je eens. herman brood is slecht voorbeeld omdat ie dood wou. het was een gek persoon en waarscheinlijk had hij niet gewilt dat mensen zouden treuren om zijn dood.

wat betreft deze jongen leef ik gewoon met hem mee, het zet je aan het denken. ik persoonlijk vind het dan ook niet kunnen dat je hier geintjes over maakt.

zo zullen er ook meer forum leden zijn die het zelfde denken als ik. daarom kan je beter de "grappige" opmerkingen voor je houden.

EDIT: ik ben het met jeroen eens, stoppen met discuseren!
schiet er nix meej op en loopt tog uit de hand.
 
Jeroen, wat kan jou het nou schelen dat sommige mensen je niet tof vinden?
Hoop niet voor je dat je daar van wakker ligt.
Denk dat het normaal is dat je op een forum dat je je mening mag geven?
 
Originally posted by funk-master
ik ben het deels met je eens. herman brood is slecht voorbeeld omdat ie dood wou. het was een gek persoon en waarscheinlijk had hij niet gewilt dat mensen zouden treuren om zijn dood.

wat betreft deze jongen leef ik gewoon met hem mee, het zet je aan het denken. ik persoonlijk vind het dan ook niet kunnen dat je hier geintjes over maakt.

zo zullen er ook meer forum leden zijn die het zelfde denken als ik. daarom kan je beter de "grappige" opmerkingen voor je houden.

EDIT: ik ben het met jeroen eens, stoppen met discuseren!
schiet er nix meej op en loopt tog uit de hand.


Het is zo wat meerdere mensen zeggen, al had die jongen een helm op gehad maakt het de situatie anders.
Als je zonder helm op een scooter rijd dan is de kans op een ongeluk met dodelijke afloop gewoon een stuk groter.
Je speelt dan toch gewoon met je eigen leven?
 
Originally posted by DvO
Jeroen, wat kan jou het nou schelen dat sommige mensen je niet tof vinden?
Hoop niet voor je dat je daar van wakker ligt.
Denk dat het normaal is dat je op een forum dat je je mening mag geven?

Heb schijt en leef voor jezelf :W
 
jah daar heb je ook wel gelijk in, je hoort het steeds vaker dat mensen ( ook hier op het forum) even een proefritje maken zonder helm.

ik vind dit matig, ook al rijd je langzaam de kans op een letsel als je een ongeluk krijgt is altijd groter dan als je een helm draagt.
 
Het is dom om zonder helm te rijden en dat word hiermee wel erg duidelijk.
Maar ik ben van mening dat iedereen zelf moet weten wat hij doet.

Mijn medeleven gaat uit naar de nabestaanden die dit tragisch verlies met zich mee moeten dragen.
 
jullie hebben gelijk dat je zelf moet weten hoe je hier over denkt, maar zo opmerking is ongepast ook al ken je hem niet of hoe het gebeurt is. daarnaast hebben jullie zelf ook wel is zonder helm gereden en nu hangen jullie zelf een beetje de moraalridder uit.
 
vassago, mssh beschrijft precies wat ik bedoel.
eht is dom om zonder helm te rijden, maar dat geeft nog geen reden om grapjes over zijn dood te maken.
 
Zie je mij grapjes maken?

Neej....

Voor de zoveelste keer, het is kut wat er is gebeurd, maaaaaaaaar, als hij zn helm had opgedaan zou het minder erg zijn puur en alleen om het feit dat hij hem ophad...

² s1abc, je ken zeggen wat je wilt maar ik heb nog nooit zonder gereden...
 
neej vass jij hebt geen grapjes gemaakt( als je goed had gelezen had je gezien dat ik geen namen heb genoemt)
het is duz aan iedereen maak hier gewoon geen grapjes over.
ik heb er nu denk ik wel genoeg over gezegt, ik heb me mening geuit. dus nu ben ik hier klaar.
 
triest dat ie dood is, kan gebeuren en had misschien niet gebeurd als ie ze helm op had, maar dat signaal komt tochniet aan bij de mensen die zonder helm rijden.

Is natuurlijk een speciale doelgroep...
 
Zoals s1abc zegt: zo opmerking is ongepast ook al ken je hem niet. Laat voorop staan dat het zijn eigen schuld is klinkt keihard maar wel waar.

Ik vind het echter geen stijl om er grappig over te doen. Stel zijn broer leest dit of vader. Die jongen was fout bezig en dat heeft hij moeten bekopen met de hoogste prijs.

Je moet je inleven DvO klinkt raar, maar stel dat je beste vriend er gelegen had (met of zonder helm doet er ff niet toe) dan zou je het ook niet waarderen als er grapjes over gemaakt werden. Het is NU zo ver weg voor je maar je zult anders reageren als het in jouw omgeving gebeurd dus kijk uit met wat je zegt.

Mijn medeleven gaat uit naar de nabestaanden.
 
maarre degene die dit gepost had(kweenie hoe je heet) weet jij er al wat meer over, want k wil wel weten wie het is.

en verder zal dit weer hoop geouwehoer krijgen bij politie over de scooterjeugd volgens mij, lekker stoer zonder helm:|
 
dit is pas erg, niet te geloven dat je een familie lid of vriend zo kwijt raakt. kvoel dit dus echt.

verder lees ik de discusie die gaande is niet eens omdat je achteraf wat makkelijker praten kan. dus vind het ongepast als jij gaat roepen van dikke schuld had je je helm op moeten hebben.
zo ken ik er meer. DOE JIJ NOOIT IETS WAT NIET MAG?,
 
Originally posted by DvO
Jeroen, wat kan jou het nou schelen dat sommige mensen je niet tof vinden?
Hoop niet voor je dat je daar van wakker ligt.
Denk dat het normaal is dat je op een forum dat je je mening mag geven?

Ik wil alleen maar zeggen dat je op sommige momenten je mond dicht moet houden omdat je anders toch alleen maar een zinloze discussie krijgt.
 
Originally posted by denn1s
maarre degene die dit gepost had(kweenie hoe je heet) weet jij er al wat meer over, want k wil wel weten wie het is.

en verder zal dit weer hoop geouwehoer krijgen bij politie over de scooterjeugd volgens mij, lekker stoer zonder helm:|

ik heet William ;)

maar ik ben nu ff rondzoeken op nieuwspaginas naar meer.

kweet dus nog nix.
 
Back
Top