Nu nog zonder helm rijden?

William VR6

Scooterbase Mod
nog slecht nieuws, vanmiddag is een Oostvoornse (zuid Holland) jongen "onthoofd" door een auto

ik heb het ook maar via via dus details blijven uit. misschien dat mensen uit de omgeving meer weten (clemens, niels, rob of erik?)

maar wat ik hoorde is dat die jongen zonder helm onder een auto kwam en de auto dus over zijn hoofd reed en het hoofd plette. ik weet niet of een helm hier ook zou geholpen hebben.

ik werk in de Plantage (verzorgingstehuis) en heb zeker 4 polities 2 ambulances langs zien gaan binnen 30 min tijd, en trauma heli.

maar ik wou eigenlijk hier mede vragen of meer mensen hier over weten, bekende ofzo. hij was ieder geval 19 jaar, dus maybe on this forum.
 
Advertisement - register to remove this

Damn das wel ernstig :eek: Mja op me brommer rijd ik zoiezo al niet echt veel meer, beetje voor de lol zo nu en dan mgoed altijd hellempie op.. Ik ken heel Oostvoorne niet dus zou echt niet weten om wie het gaat. Rijden met T-shirt en korte broek is de laatste tijd ook erg lekker eigenlijk, maar denk dat dat bijna net zo onverstandig is... vallen staat dan gelijk aan geen huid meer op je armen en benen...
 
Helm (als het een goeie is) zou toch altijd wel wat helpen. Tenzij het zo'n extreem zware oto was. Echt wel erg om zo te gaan:eek:
 
ik zal waarscheinlijk commetaar hier op krijgen.
maar als dit echt gebeurd is dan vind ik een paar van jullie echt ziek!! zulk leedvermaak word dus niet door mij gewaardeert.
als het niet waar is dan nog want er is nix van bekent verders.
maarjah das mijn mening, hier ook niet verder op ingaan.

ik vind et echt erg dat (als het waar is) deze jongen zo om is gekomen,. hij had natuurlijk helm op moeten hebben maarjah 19 jaar. doet je tog wel denken dat het zomaar over kan zijn.
 
Originally posted by Mr Polini Evo
ik werk in de Plantage (verzorgingstehuis) en heb zeker 4 polities 2 ambulances langs zien gaan binnen 30 min tijd, en trauma heli.

Ben ik nog wel eens met me werk geweest, kwam ik parasoltjes brengen :D. O wat waren die bejaarden blij :D.
 
Ey kom op man...hij kiest er toch zelf voor om die helm af te laten terwijl hij weet dat hij minimaal 3 * zo hard genaaid zal zijn als ie klapt...

Klaar uit...eigen schuld, dikke bult....

Niet dat het er minder kut op maakt voor hem en zn nabestaanden, maar hij heeft het ook wel een beetje aan zichzelf te danken...
 
Originally posted by Vassago
Ey kom op man...hij kiest er toch zelf voor om die helm af te laten terwijl hij weet dat hij minimaal 3 * zo hard genaaid zal zijn als ie klapt...

Klaar uit...eigen schuld, dikke bult....

Niet dat het er minder kut op maakt voor hem en zn nabestaanden, maar hij heeft het ook wel een beetje aan zichzelf te danken...

kan wel wezen, maar dan hoeven er nogsteeds geen niet zulke replies neergezet te worden.
zal jij leuk vinden als het over een familielid of goeie vriend gaat.
" maar mijn vrienden hebben altijd helm op". boeie, als was het met helm.
 
is nog geen reden om dan zo te reageren. Gebeuren zoveel dingen die eigen schuld dikke bult zijn maar nog steeds heel te erg om mee te maken, en ook zeker geen reden om dan zo een opmerking te maken als sommige hier.
 
Originally posted by -[inferno]-
kan wel wezen, maar dan hoeven er nogsteeds geen niet zulke replies neergezet te worden.
zal jij leuk vinden als het over een familielid of goeie vriend gaat.
" maar mijn vrienden hebben altijd helm op". boeie, als was het met helm.

Als je nu ff goed had gelezen, had je ook opgemerkt dat het er niet minder erg op maakt DAT het is gebeurd, maar dat het minder erg HAD kunnen zijn als hij zn helm op had gezet....
 
jah ik ben het daar ook meej eens, stel je broertje(als je die hebt) word dood gereden.
zelfde geval als hier bovenaan word beschreven, geen helm.
maakt dat het erger? dan dat ie met precies de zelfde omstandigheden word dood gereden met helm?
neej maakt geen zak uit, dus alsjeblieft reageer normaal of reageer niet!
 
Waarom mag je niet zo reageren zoals ik doe?
Er gaan dagelijks tien tallen mensen dood als het al niet meer is.
Moet ik dan ook maar verdrietig doen?
Tuurlijk is het erg als zoiets gebeurd, maar als er grappen worden gemaakt over een bekende zoals herman brood ofzo kan iedereen er wel om lachen?
Hang hier dan ook niet de moraalridder uit.
Shit happens, als iemand mij niet kent en ik zou verpletterd worden dan maakt die zich persoon zich ook niet druk over mij, waarom zou ik mij dan druk maken over die persoon die ik niet ken?
 
Als ie met helm zou worden doodgereden, ligt het iig niet aan het feit dat hij er geen ophad....

Dat zou voor mij een stuk schelen....
 
Back
Top