NOS set verkrijgbaar!

Status
Not open for further replies.

Jurrie

Well-Known Member
Fred motoren verkoopt nu dus een complete set om je scoot naar lachgas om te bouwen... kost 999 euro...

dacht ik deel t even mee... volgens mij de eerste complete set voor scooters
 
Advertisement - register to remove this

in belgie ws er ookal een set verkrijgbaar.

rond de 700 euro dacht ik.

Ask sprinter :)
 
Nee geen pics :) is een setje compleet op zo'n mooi kartonnetje...

Ik geloof dat ze m zelfs afstellen voor die 999 euro

In de winkel liggen wel pic's van runners op NOS...
 
ik heb die set hier thuis liggen moet nog ff foto's maken maar ik verkoop hem voor 900 euro helemaal compleet.
ik heb er nog 3 liggen iemand interesse?
 
is daar geen apart stukje voor op t forum?... had je 690 gezegd als ik nix over 999 euro had gezegd... :|
 
misschien :p

nee zo duur zijn ze echt ik verkoop ze voor iemand anders hij heeft ook 10 dozen lachgas voor auto's en 3 voor scooters
 
Dit kreeg ik uit USA in juni vorig jaar:

We have recently completed a scooter kit. The part number is a 03200-OZ
and retails for $582. This kit will add about 5hp.

Thanks, NOS tech dept.
 
bij Jan Smit in Oss(geloof ik) hebben ze het al heel lang, op de site staat een runner met nos
 
Ben een beetje laat, maar er is al een topic over geweest en hij is al een tijd leverbaar... Fred motoren had ze zelfs al ingebouwd.
 
hey Inne is dat echt ja die Speedfighter? Beetje muf dat de NOS in een Red Bull blikje zit, En uit een fles drank die gespoten is. volgens mij is die NOS speedfigther een dikke hoax hoewel hij wel allemaal muffe toevoer shit heeft op het membraan.
 
En als je dat dan gebruikt...
is het niet mega slecht? Alles krijgt tog zon opdonder dan? Van het frame tot de wielen toe:O
En hoe is de "boost" als je het activeert(doe je tog alleen @ topspeed)????(keb net zon gevoel dat je dan in 1x 8erover slaat???:D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top