Nokkenas speling

dreadlock

New Member
Na monteren cilinderkop en het plaatsen van de nokkenas en klephevelbrug zijwaartse speling Nokkenas kymco new dink 50 is dit normaal?
 
Advertisement - register to remove this

Lijkt me toch niet te horen , kun je zien waar de speling zit , schuift een lager ook op , of zit de speling in de lagers zelf
 
zit geen speling in de lagers, heb is effe gekeken bij een andere kop deze kan ik ook minimaal zijdelings bewegen,ook
zo`n 1mm, lager schuift ook op tis echt minimaal, had het niet eerder gecheckt, dacht misschien dat die speling voor het zoeken van de juiste positie was,
 
Als het bij 2 koppen het geval is , zal ik het mis hebben , is dat met een andere nokkenas , of met die waar je het in eerste instantie ook mee had ?
 
Dit was met een andere nokkenas en een andere klephevelbrug.
Ik heb in het verleden wel vaker een cilinderkop vervangen maar hier eigenlijk nooit op gelet.
 
Nee ik ook niet , tenminste niet bij mijn scooter . Als hij bij een volgende beurt weer kleppen gesteld moet hebben , zal ik eens kijken.
 
of verkeerde lagers , of verkeerde nokkenas , d8 dat de lagers op de nokkenas geperst zitten .
Gaat alleen de nokkenas heen en weer ? of de nokkenas en de lagers heen en weer in de kop.
 
De lagers.en de nokkenas, ik heb eens gemeten wat de spelling is, ongeveer 8 tiende millimeter dus heel weinig, het zijn allemaal orginele onderdelen
 
Back
Top