Bassievrucht
Active Member
Hi allemaal, ik heb een vraag over de naraku nokkenas voor de piaggio blokken. Ik heb laatst namelijk een naraku nokkenas op mijn 50cc cilinder gezet, op de website stond dat die daar ook voor gemaakt was namelijk, en die extra power en top vond ik wel een goed idee. Nu heb ik die naraku nokkenas erin gezet, en raad het eens, het is een verslechtering. Ik heb al zitten klooien met de afstelling maar ik krijg het maar niet goed, de top is zeker 10kmpu omlaag gegaan, optrekken duurt mega lang, soms duurt het enorm lang voordat die gas geeft vanuit stilstand en hij heeft totaal geen power meer.
Setup;
50cc std
naraku nokkenas
inlaat klep = 0.10mm
uitlaat klep = 0.15mm
std 20mm carburateur
sproeier 84
luchtschroef 3.25 slag open
malossi luchtfilter element
begrenzer in cdi
malossi multivar (malossi vario + witte drukveer)
trekveren geel malossi
rollen 7.2g
std v-snaar
Mijn vraag is, wat is wijsheid, de oude nokkenas terugzetten, of moet ik meer met de afstelling spelen tot die daadwerkelijk mooi loopt.
Bedankt allemaal.
Setup;
50cc std
naraku nokkenas
inlaat klep = 0.10mm
uitlaat klep = 0.15mm
std 20mm carburateur
sproeier 84
luchtschroef 3.25 slag open
malossi luchtfilter element
begrenzer in cdi
malossi multivar (malossi vario + witte drukveer)
trekveren geel malossi
rollen 7.2g
std v-snaar
Mijn vraag is, wat is wijsheid, de oude nokkenas terugzetten, of moet ik meer met de afstelling spelen tot die daadwerkelijk mooi loopt.
Bedankt allemaal.