Ook maar een project page aangemaakt na veel gezeur dat ik er maar 1 moest aanmaken
Het begon allemaal bij Niels, die had viavia een nrg gekregen die hij wilde opknappen en vervolgens verkopen, zoveel tijd had hij er niet voor, dus hij wilde hem eventueel wegdoen. Ik zocht al langer een project om mee te beginnen, dus de link was snel gelegd.
Vervolgens meteen alles gestript, en het frame laten stralen en herspuiten.
Toen deze klaar was, ben ik begonnen met de opbouw.
Ik ging op zoek voor een mooie radiateur en kees van dijk kon me hierbij goed helpen door de radiateur van zijn racer van vorig seizoen over te nemen. Een DPR radiateur. Deze heb ik met op het frame gelaste beugels gemonteerd.
De vering kwam nu aan bod. De keuze viel al snel op een Malossi F32s voorvork door de goede ervaringen die ik erover gehoord had. Hij was ook instelbaar en de kleur sprak me aan. Achter koos ik voor een veer van Fournales, dit mechanisme vind ik erg mooi en is ook een lekker licht veertje.
Het blok,Joor had het ex-blok van zijn storm te koop, ik was geinteresseerd en heb het meteen overgenomen.
Ik begon allerlei onderdelen bij mekaar te halen en uiteindelijk werd het deze setup:
Motorisch:
Malossi MHR speed 2004 cilinder
Malossi team99 krukas
Malossi geslepen lagers
Malossi Eprom ontsteking
Malossi Overrange
Malossi team2004 uitlaat/KRT
Malossi Vl13 membraan
Malossi Delta Clutch
Malossi Wing bell
Malossi primaire vertanding
Malossi secundaire vertanding
Keihin 28mm D-slide
Handmade spruitstuk (tijdelijk: Hebo krom 28mm)
Hebo filter (tijdelijk)
Polini airvan
Uiterlijk, Stuurgedeelte, Vering:
Malossi F32s voorvork
Fournales Achterveer rood
Renthal Stuur
Domino Gashandel
Braking stalen remleiding voor
Bridgestone Hoop banden v/a
Malossi remsegmenten achter
TJT oversized schijf
Polini silent-blocks
Mychron 3 teller (is besteld)
NOS
Voor de extra toevoeging, heb ik een NOS kit gekocht, had al eerder een NX kit, maar daarvan miste sproeiers en iemand wilde het graag overkopen, plus dat ik de kit gewoon veel mooier vond.
Met dank aan:
Niels,Rob,Mol,Joor,Kees van dijk,Bram,Bart en anderen voor het tot stand komen van het project
Zijn nog dingen die nog eraan moeten gebeuren, zoals nrg voorkap, zelf gespoten kapjes die naar de spuiter gaan, maar voor de rest hoeft er eigenlijk weinig nog te gebeuren..
Het rijd al ziekelijk, binnenkort komen testbankresultaten..
Het begon allemaal bij Niels, die had viavia een nrg gekregen die hij wilde opknappen en vervolgens verkopen, zoveel tijd had hij er niet voor, dus hij wilde hem eventueel wegdoen. Ik zocht al langer een project om mee te beginnen, dus de link was snel gelegd.
Vervolgens meteen alles gestript, en het frame laten stralen en herspuiten.
Toen deze klaar was, ben ik begonnen met de opbouw.
Ik ging op zoek voor een mooie radiateur en kees van dijk kon me hierbij goed helpen door de radiateur van zijn racer van vorig seizoen over te nemen. Een DPR radiateur. Deze heb ik met op het frame gelaste beugels gemonteerd.
De vering kwam nu aan bod. De keuze viel al snel op een Malossi F32s voorvork door de goede ervaringen die ik erover gehoord had. Hij was ook instelbaar en de kleur sprak me aan. Achter koos ik voor een veer van Fournales, dit mechanisme vind ik erg mooi en is ook een lekker licht veertje.
Het blok,Joor had het ex-blok van zijn storm te koop, ik was geinteresseerd en heb het meteen overgenomen.
Ik begon allerlei onderdelen bij mekaar te halen en uiteindelijk werd het deze setup:
Motorisch:
Malossi MHR speed 2004 cilinder
Malossi team99 krukas
Malossi geslepen lagers
Malossi Eprom ontsteking
Malossi Overrange
Malossi team2004 uitlaat/KRT
Malossi Vl13 membraan
Malossi Delta Clutch
Malossi Wing bell
Malossi primaire vertanding
Malossi secundaire vertanding
Keihin 28mm D-slide
Handmade spruitstuk (tijdelijk: Hebo krom 28mm)
Hebo filter (tijdelijk)
Polini airvan
Uiterlijk, Stuurgedeelte, Vering:
Malossi F32s voorvork
Fournales Achterveer rood
Renthal Stuur
Domino Gashandel
Braking stalen remleiding voor
Bridgestone Hoop banden v/a
Malossi remsegmenten achter
TJT oversized schijf
Polini silent-blocks
Mychron 3 teller (is besteld)
NOS
Voor de extra toevoeging, heb ik een NOS kit gekocht, had al eerder een NX kit, maar daarvan miste sproeiers en iemand wilde het graag overkopen, plus dat ik de kit gewoon veel mooier vond.
Met dank aan:
Niels,Rob,Mol,Joor,Kees van dijk,Bram,Bart en anderen voor het tot stand komen van het project
Zijn nog dingen die nog eraan moeten gebeuren, zoals nrg voorkap, zelf gespoten kapjes die naar de spuiter gaan, maar voor de rest hoeft er eigenlijk weinig nog te gebeuren..
Het rijd al ziekelijk, binnenkort komen testbankresultaten..
Last edited: