Nieuws en politiek #2

Security fail inderdaad, maar weet niet wat voor security dit moest zijn (algemene security van zo;n gebouw zal uiteraard te wensen over laten voor zo'n situatie).

En totaal anders dan hier, gewoon ff flink intrappen op zo'n debiel.
 
Youtube e.d. staat ook vol met reacties van Marokkanen dit en dat, maar ik vind grotendeel van de groep er nogal "Nederlands" uit zien,
 
kan het ook niet goed genoeg zien om ras te herkennen... hoe dan ook triest dit.


en toch vraag ik me af, stel je loopt daar alleen... ziet dit gebeuren, doe je wat? ik weet het zo gauw niet... wil graag jah zeggen, maar....

als 't iemand is die ik ken, is het weer anders.... heel naar dit...
 
Oh, we kennen hem. Laten we hem eens bewusteloos trappen en slaan... Dan is 't natuurlijk veel minder erg...
Vooral die in dat witte pakje, verschrikkelijk! :x
Moest direct denken aan dat walgelijke filmpje op Facebook, maar daar is 't nog vele malen erger en wordt die letterlijk doodgetrapt en springen ze vrolijk op die kop.
 
Youtube e.d. staat ook vol met reacties van Marokkanen dit en dat, maar ik vind grotendeel van de groep er nogal "Nederlands" uit zien,
De handelswijze is in ieder geval zoals de Marokkanen 't doen want in z'n eentje durven ze niet. Maar ik zie het merendeel ook als Nederlander. In de eerste rij zijn de linkse en rechtse Nederlands, tweede van rechts lijkt op een Turk en de tweede van links is een neger. Die in 't witte pakje lijkt me op één of andere kamper en die drie achterin zie je nauwelijks.

Edit: Inmiddels zijn d'r al 2 opgepakt, hebben zich vrijwillig gemeld bij de politie.
 
Last edited:
Voor is een belangrijke vraag: kennen ze die jongen of was het _ECHT_ een random actie van zinloos geweld, en niet de mediadefinitie daarvan.

In hoe verre maakt dat precies uit zodra je het hoofd van iemand als voetbal gebruikt wanneer diegene gevloerd op het randje van bewustzijn balanceert?
 
Sorry het kernwoord van mijn text is verdwenen zie ik: "voor MIJ is het belangrijk te weten..". Interessant om te weten had ik wellicht beter kunnen zeggen.

Staat los van dat het niet oke is iemand zo frontaal -en al bewusteloos- op zn kop te trappen, en dat het pretty gay is om alles met een groep jongens te moeten doen ;)
 
Dat slachtoffer had dood kunnen zijn. Dat doorgaan....bizar.
Vraag me dan af hoe dit soort gasten de volgende dag dan wakker worden.

Met zulke duidelijke beelden juich ik het aan de digitale schandpaal nagelen toe.
Het werkt.
 
nu was er weer ergens te lezen dat de 'overheid' (wie dan ook) de bewuste film van internet af heeft gehaald, althans geprobeerd..
want de verdachten zoude te herkenbaar in beeld zijn....


WTFWTFWTF???
 
Tsja ze zijn straks alle 8 bekend en dan? Worden ze op de vingertjes getikt, foei!

Hier moeten gewoon duidelijke straffen voor vastgesteld staan. Dit is zinloos geweld met poging tot doodslag. Tijdje brommen, alle 8. Nu krijgen ze, als ze pech hebben, een taakstrafje. Belachelijk!
 
Back
Top