Het grote nutteloze nieuws topic

Status
Not open for further replies.
Lange man heeft betere carriere

Lange mannen zijn succesvoller dan kleine mannen. Uit een Brits onderzoek blijkt dat werkgevers gemiddeld drie centimeter langer zijn dan hun werknemers. ook hebben lange mannen ( groter dan 1.83 meter ) vaker een vrouw of vriendin dan mannen een legen onder de 1.68 meter. Langere werknemers krijgen volgens de onderzoekers meer verantwoordelijkheid dan kleinere collega's met hetzelfde opleidingsniveau. Onderzoeker Herpin keek naar meer dan 2000 mannen. Hij kwam erachter dat niet alleen op zakelijk gebied, maar ook op persoonlijk gebied kleine mannen in het nadeel zijn. Zo heeft bijna driekwart van de lange mannen van 30 tot 39 een partner, terwijl maar 60% van de kleine mannen dat heeft. Ze hebben ook voordelen. Doordat ze langer single zijn, zijn ze volwassener, aldus de onderzoeker.
 
Vrouwen willen niet aan de seksmachine

Een groot probleem voor de Serviër Nesa Proka. Hij slaagt er maar niet in om vrouwen te vinden die zijn nieuwste uitvinding willen uitproberen. Proka heeft naar eigen zeggen de ultieme seksmachine ontworpen, maar vrouwen die het apparaat willen uittesten zijn er niet. Zijn hoop is nu op vrouwen uit westerse landen gevestigd.

Proka heeft zijn vinding al aangemeld bij een patentenbureau. Volgens hem is het "het ultieme seksmiddel voor eenzame vrouwen." In zijn uitvinding zitten drie jaren van werk. De seksmachine, die bevestigd is aan een stoel, draait op een 390 volt elektrische aandrijving en heeft een neppenis van meer dan negentien centimeter.

De machine beschikt over een neppenis die 180 bewegingen per minuut kan maken. Elke man kan onmogelijk dat tempo aanhouden, maar mijn machine doet dat zo lang als nodig is" licht Proka toe. Met behulp van een controlepaneel kan de intensiteit en snelheid van de penetratie geregeld worden.

Vooralsnog dus geen vrijwilligers die het apparaat willen testen. Wel zijn er vele belangstellenden langsgeweest. Omdat het animo in zijn land gering is, wil Proka nu westerse vrouwen strikken. Die zouden namelijk breeddenkender zijn.

Dus :X
 
Blaaschen 8P

Een kennis van mij wilde ook ooit een vibrator met benzine motor maken 8P Maar het motortje was vastgelopen :D
 
Pistoolschoten na verkeersruzie Steenwijk

Uitgegeven: 24 juli 2005 16:45

STEENWIJK - Een verkeersruzie bij een uitgaansgelegenheid in Steenwijk is zondagochtend vroeg flink uit de hand gelopen. Tijdens een vechtpartij heeft een onbekende met een pistool twee schoten gelost. Niemand werd geraakt. Wel raakten de aanstichters van de vechtpartij gewond, aldus de politie.

De ruzie ontstond kort na het einde van een hardcore houseparty. Een 22-jarige Eindhovenaar werd bij het oversteken van de weg bijna aangereden door een man in een zwarte VW-Golf. Toen de Eindhovenaar daar iets van zei, stopte de autmobilist en ging met de 22-jarige en diens vriend op de vuist. Op een gegeven moment haalde de automobilist een mes uit zijn auto en bedreigde de Eindhovenaar.


Die wist het mes van zijn belager te ontfutselen. Vervolgens haalde de VW-rijder een pistool uit zijn auto, maar ook dit wapen wist de Eindhovenaar uit de handen van de automobilist te slaan.

Meteen sprongen omstanders massaal op de aanvaller, waarna plotseling twee schoten klonken. De automobilist wist uiteindelijk gewond te ontkomen. Zijn auto zat vol deuken die omstanders erin hadden getrapt. Van de man ontbreekt ieder spoor. Wie de schoten heeft gelost is niet bekend. Het pistool is teruggevonden.


bron nu.nl


aso denks :|
 
Om maar een oud topic naar boven te halen:


Belg koopt blokker leeg met 60 cent!

Een uiterst slimme man heeft gisteravond de Blokker in Belgische Merksem geplunderd. De Belg wist met een zak vol kortingsbonnen voor 48.511 euro aan tv-toestellen, audio-apparatuur en dvd-branders in te slaan.

Het gaat om Norbert Verswijver, die slechts 60 cent betaalde aan de kassa. De rest rekende hij af met een berg kortingsbonnen. Het viel Norbert namelijk op, dat een verbod op het tegelijkertijd gebruiken van meerdere kortingsbonnen nergens vermeld stond. De pientere Belg gebruikte dus een bon van 20% om een tv te kopen, en gebruikte vervolgens een andere bon voor het resterende bedrag, tot de prijs tot een bizar laag getal was gedaald.

Deurwaarder

Norbert had vooraf advies ingewonnen bij de Belgische consumentenbond, en nam een deurwaarder mee naar de winkel. De chef van het filiaal probeerde de verkoop nog tegen te houden, maar na een telefoontje met de directeur bleek dat er geen blokkade mogelijk was. De Belg is van plan zijn acties uit te breiden. "Ik wil dat winkels de beloftes die ze in folders maken nakomen."
 
Pistoolschoten na verkeersruzie Steenwijk

Uitgegeven: 24 juli 2005 16:45

STEENWIJK - Een verkeersruzie bij een uitgaansgelegenheid in Steenwijk is zondagochtend vroeg flink uit de hand gelopen. Tijdens een vechtpartij heeft een onbekende met een pistool twee schoten gelost. Niemand werd geraakt. Wel raakten de aanstichters van de vechtpartij gewond, aldus de politie.

De ruzie ontstond kort na het einde van een hardcore houseparty. Een 22-jarige Eindhovenaar werd bij het oversteken van de weg bijna aangereden door een man in een zwarte VW-Golf. Toen de Eindhovenaar daar iets van zei, stopte de autmobilist en ging met de 22-jarige en diens vriend op de vuist. Op een gegeven moment haalde de automobilist een mes uit zijn auto en bedreigde de Eindhovenaar.


Die wist het mes van zijn belager te ontfutselen. Vervolgens haalde de VW-rijder een pistool uit zijn auto, maar ook dit wapen wist de Eindhovenaar uit de handen van de automobilist te slaan.

Meteen sprongen omstanders massaal op de aanvaller, waarna plotseling twee schoten klonken. De automobilist wist uiteindelijk gewond te ontkomen. Zijn auto zat vol deuken die omstanders erin hadden getrapt. Van de man ontbreekt ieder spoor. Wie de schoten heeft gelost is niet bekend. Het pistool is teruggevonden.


bron nu.nl


aso denks :|

lol anders was ik ook even op dat feest geweest maar vroegtijdig vertrokken:+

et lollige is dat die gast die geschoten had en waarvan z'n auto dus in mekaar zat die ging aangifte doen bij de politie van mishandeling en vernieling van zijn auto8P
maarja hij is gelijk aangehouden en vast gezet:D
 
Last edited:
De man is een koning.:D




jij weet nog dat je op 24 jul 2005 daar was? 8P

Ik weet niet eens meer wat ik op 24juli van dit jaar deed8P

jah ik weet nog wel waar ik was omdat ik op dat feest was -:-
dit soort voorvallen onthoud je toch wel een beetje ofniet:p
ik ben niet zo'n zuipschuit;)

maarja wel leuk om dit weer eens terug te lezen:D
 
staan wel meer van die toffe berichten in. goed moment om het topic dus weer nieuw leven in te blazen:p

Tiener in coma mee op schoolreisje

De ouders van een Japans meisje dat al vier jaar in coma ligt, blijven erg positief. Het meisje gaat namelijk gewoon mee op een driedaags schoolreisje. Het meisje raakte in coma tijdens een judoles in 2003 en er wordt sindsdien thuis voor haar gezorgd. Personeel van haar school komt regelmatig op bezoek. Volgens de moeder bewogen telkens de oogleden wanneer ze tegen haar dochter over het reisje sprak. Daarom denkt ze dat het haar dochter goed zal doen als ze mee gaat met haar klasgenoten. Het meisje gaat mee met kinderen bij wie ze in de klas zou hebben gezeten als ze geen ongeluk had gekregen. De reis gaat onder meer naar een themapark in Osaka.
 
Open even een nieuw topic hiervoor als je wil :)

Het is al een best oud topic.
Mede om quotes op hele oude reply's te voorkomen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top