Het "nieuws" Topic.

Status
Not open for further replies.
haddad.jpg


Alsof de duvel op bezoek komt!

Je moet juist het debat aangaan!
En als hij iets zegt wat bij wet niet mag...win je ook.

Eens, maar een uitzondering voor deze baardmans mag er imo wel komen. Personen met dat soort uitspraken lekker aan de andere kant van onze grens laten.
 
Heerlijk hoe iedereen klaagt over hoe zielig Nederland aan het worden is, en tegelijkertijd zelf het textbookexample zijn; veel huilen en niets doen (al was het maar vertrekken).

Kunnen zo de politiek in! Grote praatjes maar uberhaubt nooit het puntje bij het paaltje laten komen
 
In verband met het ski-ongeluk van prins Johan Friso is vanavond de film Shaft in plaats van Snowfever te zien, 20.30 uur.


:D:D:D:D:D
 
Het is nieuws het is politiek...

Cohen gooit de handdoek in de ring.


Denk dat we maar politiek & nieuws in een topic moeten gooien.
 
Vertel.
Verkeerde man op de verkeerde plek.
Goeie bestuurder, maar geen goede debatteren. Kon ook moeilijk met de media omgaan.
Andersom lijkt tegenwoordig belangrijker...wel de praatjes niet de kunde.
Als de PvdA had geregeerd had het vast een goeie minister premier geweest.

Sommigen zeggen dat hij te lief, te fatsoenlijk is.
 
En hij dacht het natuurlijk helemaal te maken als Minister President...
Die man is één en al frustratie de laatste tijd.

Hij straalde ook totaal geen kracht/ondernemerschap uit.
Dat is wel waar we naar op zoek zijn denk ik, waarom stemmen Henk en Ingrid anders op Rutte? ;)
 
Ben het eens Tinne. Die man had burgemeester van Amsterdam moeten blijven, dat deed hij prima. Goede bestuurder maar hij kan de druk van de media niet aan en hij kan niet uit zijn woorden komen in een debat.
 
Vertel.
Verkeerde man op de verkeerde plek.
Goeie bestuurder, maar geen goede debatteren. Kon ook moeilijk met de media omgaan.
Andersom lijkt tegenwoordig belangrijker...wel de praatjes niet de kunde.
Als de PvdA had geregeerd had het vast een goeie minister premier geweest.

Sommigen zeggen dat hij te lief, te fatsoenlijk is.

Tja weet niet, vind het gewoon helemaal niks, knuffel houding, falen als het er op aan komt.

Kan aan mij liggen maar we moeten iemand hebben die door durft te pakken, die indruk heb ik bij hem nooit gehad.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top