Nieuws en politiek #2

Uiteindelijk wel ja.
Of 'het volk' of ze het zelf een keer gaan inzien.

Heb de filmpjes niet gezien, maar zeker het verhuizen verhaal, declaraties enzo?
 
Last edited:
€300 per dag extra kunnen vangen voor alleen aanwezig zijn.... dus ook 5 min....

Dat het smerig was wist ik ergens al, maar dit slaat alles en is waarschijnlijk nog maar het topje van de ijsberg.
 
Ja, ik wil het niet bagatelliseren maar dat gebeurd overal.
We leven nog steeds in een samenleving waar het draait om je zakken zsm te vullen.
Vind het altijd een beetje dubbel, ik vrees dat zoveel mensen dit gedrag daar ook zouden tonen.
Maar het is niet te accepteren, maar hoe?
 
Het is niet eens het "doen" van mensen, alleen de mogelijkheid is al te erg voor woorden, dat ooit iemand dat bedacht heeft omdat ze "wel erg ver" van huis wonen en nog niet genoeg betaald zouden krijgen zeker. stelletje decadente omhoog gezogen cholesterol bommen :p
 
Verbaas u niet, verwonder u slechts.
Het mag geen verrassing zijn dit soort dingen, zoals die bonuscultuur ed.

Het is allemaal moreel verwerpelijk, het kan gewoon niet...maar zo doen we wel meer.


Nu moet ik er wel bij zeggen dat net als die bonussen het vaak is afgesproken toen het niemand kon schelen oid, maar dat het nu niet meer kan. Maar de regeling is van toen..zoals ze nu bonussen opstrijken zoals dat xx jaar geleden is afgesproken.
 
Back
Top