nieuwjaar is coming

Ik ga gewoon de hele avond op bed liggen met me GF en klaarkomen om precies 12 uur 8P

Nee, zonder gein ik ga denk ik gewoon tot 12 uur bij me moeder zitten samen met GF en vrienden en om 12 uur ff lekker knallen en dan naar de stad feesten :D
 
Uhhm, ik ga met oud&nieuw eerst naar een vriendin toe, en na 12 uur gaan we stappen, kwee nog niet waar.. fortuin ofzo, als we vervoer hebben dan.. en anders wordt t breda..

Mijn voornemens..
- heb mezelf voorgenomen eens wat te gaan doen op school, anders ga k dit jaar niet halen :(
- minder geld uitgeven, meer sparen..
- meer sporten
 
ohja voornemens heb ik niet echt...
is onzin je plant vel dingen, maar komt nooit wat van en rook niet dus hoef ook niet te stoppen:)
 
Ga denk ik overdag de hele tijd met vriende melkbus knalle en s'avonds lekker schieten met tonnetjes en supervlinders en na 12 uur naar plaatselijk cafe toe en iedereen gelukkig nieuwjaar wensen.

Trouwens het carbit knallen is bij ons gelegaliseerd dus dat is mooi meegenomen natuurlijk!
 
31 dec'04 : pro-jekt NY-eve @ tour&taxi's brussel :

area 1 : adam beyer,CHARLES SIEGLING,DJ RUSH,traxx
area 2 : henrik B,cari lekebush,MARCO REMUS,PET DUO


heb veel van deze namen al gezien.

marco remus zeer goed.
dj rush zeer mooie stijl.


jeff miles is ook een van me favo dj`s.


maar veel plezier @ dat feestje
:* :*
 
viavia een handgranaat op de kop kunnen tikken, lijkt mij wel leuk om een keer te proberen... O-) +ralf+

verder denk ik veel te veel oliebollen eut'n en pilsen...
 
RonnyBravo said:
viavia een handgranaat op de kop kunnen tikken, lijkt mij wel leuk om een keer te proberen... O-) +ralf+

verder denk ik veel te veel oliebollen eut'n en pilsen...


Ga dan meteen bij t leger, kan je knallen @ irak oid 8P
 
mja hier ook de boel terroriseren.

uitgaan @ hal

Veel bier drinken, zodat ik 2 januari nog brak ben als ik in de bus zit naar frankrijk :X
 
MAYKEL_MK1 said:
Ga dan meteen bij t leger, kan je knallen @ irak oid 8P

nope ga hier lekker ergens buiten af dat ding zo ver mogelijk in een weiland ofzo gooien... en dan zorgen dat ik ergens achter muurtje kan zitten... :p (jaja held op sokken :D)

iemand ervaringmet die dingen hoe ver die scherven enzo komen?
 
buurman had er eens 1... moet je echt mee oppassen... hij flikkerde hem in een weiland... en dan achter muurtje oid... spul vliegt alle kanten op....

dikke krater.....

flikker hem gewoon in een afgelegen put... dat gaat superraar
 
Je moet hem juist op straat leggen, dan heb je tenminste beter geluid effect. Op het gras dat dekt het geluid. En dat moet je niet hebben 8P
 
Back
Top