chezzmo Retired for now.... 1 January 2004 #81 Happy nieuw jaar piepel !!!! Veel brandplezier toegewenst
Elwood. Well-Known Member 1 January 2004 #85 wh0ei gelukkig nieuwjaar iedereen en dat we met zen allen tog maar kansloos mogen doen ophet forum
Ronnie. Runner Tuning 1 January 2004 #87 Yoooooooo mnjse gelukkig nieuwjaar enzo, geen fingers eraf knallen enzo, das niet coiol... laterss
$aint holy scootertuning 1 January 2004 #88 menschen de beste wensen!!!! Veel plezier nog vanacht/vanochtend!
4x2 Vervoerhoer 1 January 2004 #90 D'r zitten hier minder kansloze mensen dan op brommerforum, die zitten nu nog massaal te forummen . Hoewel ik vorig jaar de eer had van eerste reply in 2003 daaro . Gelukkig nieuwjaar iedereen iig .
D'r zitten hier minder kansloze mensen dan op brommerforum, die zitten nu nog massaal te forummen . Hoewel ik vorig jaar de eer had van eerste reply in 2003 daaro . Gelukkig nieuwjaar iedereen iig .
Spy 70cc Put it in the A I R 1 January 2004 #91 Gelukkig nieuwjaar beetje laat, maar ben echt straalbezopen, maar meen het wel echt
Flash inet = life 1 January 2004 #93 b0em je klinkt niet als een hagegeneesch aan de tellie sow ik ben laveloos maar trost
#Bas - 1 January 2004 #94 Gelukkig nieuwjaar iedereen ! , Ben net thuis , lig nu in mn nest een zak japanse nootjes weg te kanen
Gelukkig nieuwjaar iedereen ! , Ben net thuis , lig nu in mn nest een zak japanse nootjes weg te kanen
Arnie Boinaarz 1 January 2004 #95 Ola, beste wensen allemaal. Nadeel van zo'n avond is dat er geen eet toko open is :'( maar voor de rest was het een top nachtje
Ola, beste wensen allemaal. Nadeel van zo'n avond is dat er geen eet toko open is :'( maar voor de rest was het een top nachtje
Menno Ralf Fanclub! 1 January 2004 #96 Zo, was me weer een gezellig avondje 8) Hele avond gratis gedronken, en toch nog nuchter genoeg om dit te typen 8)
Zo, was me weer een gezellig avondje 8) Hele avond gratis gedronken, en toch nog nuchter genoeg om dit te typen 8)
Denna Soes Bolkont 1 January 2004 #97 oi , iedereen een gelukkig nieuwjaar.Ben nog helemaal nuchter. Is weer lekker kansloos dit 8P.Ga ook niet meer slapen
oi , iedereen een gelukkig nieuwjaar.Ben nog helemaal nuchter. Is weer lekker kansloos dit 8P.Ga ook niet meer slapen
Loserhond Ofniet dan.. 1 January 2004 #98 gelukkig nieuwjaar nog.. kga lekker slapen. Na een overheerlijk ontbijt bereid door de moeder van een vriendin
gelukkig nieuwjaar nog.. kga lekker slapen. Na een overheerlijk ontbijt bereid door de moeder van een vriendin
Erik Banned 1 January 2004 #99 Iedereen een gelukkig nieuwjaar. Ik hoop dat jullie niet zo keihard afgezet zijn als ik net in Amsterdam . Maar goed, ik ga mijn kater er uit slapen.
Iedereen een gelukkig nieuwjaar. Ik hoop dat jullie niet zo keihard afgezet zijn als ik net in Amsterdam . Maar goed, ik ga mijn kater er uit slapen.