S SR_robin_SR ZEIKWIJF 31 December 2003 #43 Ook vanuit mijn luie stoel .. happy new year met alles drop en draan .. 8P
Gomer_pyle Shit for Brains 31 December 2003 #45 Dat we met ze alle weer lekker kansloos kunnen doen op meetings
R rossi-nr.1 minibiker 31 December 2003 #47 iedereen beste wensen en dat je nog maar kan sleutelen volgend jaar dus voorzichtig met vuurwerk!
DvO Banned 31 December 2003 #48 slijmballen topic bah :r maja dat iedereen maar goed lam mag worden oi :*
Jorioz Mc3 BeuQ Member 31 December 2003 #49 Dat iedereen maar lekker lam mag worden vanavond (beter gaat het sneeuwen) En mensehhhhhhh de beste wensehhhhh!!!
Dat iedereen maar lekker lam mag worden vanavond (beter gaat het sneeuwen) En mensehhhhhhh de beste wensehhhhh!!!
Nicolàs Well-Known Member 31 December 2003 #50 Beter gaat het niet sneeuwen (ik moet nog 10km rijden op scoot) En heeft iedereen een prettige jaarwisseling
Beter gaat het niet sneeuwen (ik moet nog 10km rijden op scoot) En heeft iedereen een prettige jaarwisseling
Chris@neorally Senior member 31 December 2003 #51 Iedereen alvast een gezond en voorspoedig 2004, tune ze
Art! Dude... totally.. 31 December 2003 #52 beste wensen en voor vanavond zuipe tot we kruipe! have fun in de sneeuwstorm
j0rg Well-Known Member 31 December 2003 #53 Iedereen fijne jaarwisseling... En alvast beste wensen voor het nieuwe jaar! Dit jaar wordt ik ook 16..dus is een goed jaar (hoop ik ) greetz!
Iedereen fijne jaarwisseling... En alvast beste wensen voor het nieuwe jaar! Dit jaar wordt ik ook 16..dus is een goed jaar (hoop ik ) greetz!
S Sebas! bAng, bAng, bAng out! 31 December 2003 #55 IEDEREEN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR (OOK AAN KUBOS EN VASS)
D.J Pfew, al die draden 31 December 2003 #56 Iedereen een gelukkig en veel belovend nieuw jaar (Op sien Frysk: Folle Lokke Seine) en dat Mol's Silokene trofee maar mag worden afgepakt :L
Iedereen een gelukkig en veel belovend nieuw jaar (Op sien Frysk: Folle Lokke Seine) en dat Mol's Silokene trofee maar mag worden afgepakt :L
skinso wu-tuning rox styling 31 December 2003 #58 voor dit jaar zoals elk jaar je bent een rund als je met vuurwerk stunt , prettige feestdagen en mensen ik ga dit jaar me proberen aan me voornemens te houden
voor dit jaar zoals elk jaar je bent een rund als je met vuurwerk stunt , prettige feestdagen en mensen ik ga dit jaar me proberen aan me voornemens te houden
R Ray B2 -= MpM =- 31 December 2003 #59 Gelukkig nieuwjaar voor iedereen die ik ken en die ik niet ken. MPM
Marcel флоп т мг е)) 31 December 2003 #60 Folle Lok EN Seine iedereen een voorspoedig nieuwjaar, dat jullie maar niet op allemaal auto`s mogen ketsen :+ groeten
Folle Lok EN Seine iedereen een voorspoedig nieuwjaar, dat jullie maar niet op allemaal auto`s mogen ketsen :+ groeten