Jorne Turbo Turbo! 1 January 2005 #62 Nick-SP said: Jongens... GELUKKIG NIEUW JAAR! EN DE BESTE WENSEN VOOR JULLIE ALLEMAAL ... wat hebben jullie eigenlijk allemaal gedaan op oudejaars avond? Click to expand... Helenacht gefeest!, en vanmorgen om 8:31 thuisgekomen :W
Nick-SP said: Jongens... GELUKKIG NIEUW JAAR! EN DE BESTE WENSEN VOOR JULLIE ALLEMAAL ... wat hebben jullie eigenlijk allemaal gedaan op oudejaars avond? Click to expand... Helenacht gefeest!, en vanmorgen om 8:31 thuisgekomen :W
CiRox Premium 0wnatsj 1 January 2005 #67 Iedereeen gelukkig nieuw jaar en de beste wensen... +ralf+ :*
evo70@nitro deem powah 1 January 2005 #68 beste wensen ieder1,en een knallend 2005!!!! vol wheelie powah offcourse!! oi
NeoGeniX Husqvarna SM450R 1 January 2005 #70 Zo net om 5 uur mn bed uitgerold..was weer een mooie avond gister +ralf+ Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Zo net om 5 uur mn bed uitgerold..was weer een mooie avond gister +ralf+ Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Hans Officieel volwassen? 1 January 2005 #73 De beste wensen, de zatheid was met GEEN pen te beschrijven!
henkhuizz Robert 1 January 2005 #75 net wakker wilde nacht geweest, kan me alleen het gedeelte van voor 12en nog herinneren :X gelukkig nieuwjaar !!
net wakker wilde nacht geweest, kan me alleen het gedeelte van voor 12en nog herinneren :X gelukkig nieuwjaar !!
El Barto Yieeehaaaw... 2 January 2005 #76 tsja 40 eurie neergelegd om heel de nacht gratis te drinken *D , ik geloof dat ik non-stop 3 flesjes in mijn handen had... en rond half 1 nog effe zonder pijp door de buurt gecrossed 8) Gelukkig nieuwjaar allemaal
tsja 40 eurie neergelegd om heel de nacht gratis te drinken *D , ik geloof dat ik non-stop 3 flesjes in mijn handen had... en rond half 1 nog effe zonder pijp door de buurt gecrossed 8) Gelukkig nieuwjaar allemaal