nieuwjaar is coming

nouw..
- overdag beetje vuurwerk afsteken..
- s' avonds eff vol eten..
- 12 uur eff proosten..
- dan of uitgaan of eff relax ergens bij iemand anders gaan zitten en vuurwerk afsteken ofzow..

(goede)voornemen's.. :rolleyes:
- over 10 jaar stoppen met roken.. :X
- scooter afmaken en kunnen sjezen in Lely2005 8)
- school goed afronden..
- op vakantie gaan..
- vaker langs familie als et egt moet..
- veel geld verdienen... +pippi+
 
-overdag beete vuurwerken
-s'avonds met pa en ma eten
-dan naar vriendin
-daar om 12 uur schudden met de champagne :p
maybee erna nog ff de stad in :)

voornemens : Kappen met roken, Beter doen @ school en liev zijn voor vriendin + mijn ouders :p
 
Lars. said:
Daar moet je ff wat aan doen he :p

jah.. heb al mailtje gestuurd... maar ik krijg er maar geen terug.. terwijl ze normaal altijd dezelfde of volgende dag nog terug mailen... :rolleyes:

{! Staking! +ralf+
 
Op oud jaar maar eens wat siervuurwerk de lucht in en daarna nog ff zuipen :)

Voornemens:

Alsk dit jaar me Havo niet haal , volgend jaar dan wel :p
Rijbewijs ownen
 
wat ik ga doen: overdag weinig denk ik :+ s'avonds eerst thuis rond hangen beetje eten en vuurwerk afsteken denk ik tog wel :rolleyes: zeker niet veel. dan na 12 uur vrienden opzoeken... daar een beetje gezellig doen en dan misschien uit gaan ergens maar nog geen plannen voor.

goede voornemens(doe ik normaal niet aan:p):

- 3 keer in de week fitnessen volhouden (moet geen probleem zijn :))
- veel met me scoot bezig zijn (optisch/motorisch)
- heeel veel meetings bezoeken(liefst elk weekend :D)
- rijbewijs halen(ben nogsteeds bezig)

gaat me wel lukken +ralf+
 
JeffreyZwolle said:
wat ik ga doen: overdag weinig denk ik :+ s'avonds eerst thuis rond hangen beetje eten en vuurwerk afsteken denk ik tog wel :rolleyes: zeker niet veel. dan na 12 uur vrienden opzoeken... daar een beetje gezellig doen en dan misschien uit gaan ergens maar nog geen plannen voor.

goede voornemens(doe ik normaal niet aan:p):

- 3 keer in de week fitnessen volhouden (moet geen probleem zijn :))
- veel met me scoot bezig zijn (optisch/motorisch)
- heeel veel meetings bezoeken(liefst elk weekend :D)
- rijbewijs halen(ben nogsteeds bezig)

gaat me wel lukken +ralf+

We kunnen ook samen afspreken om allebei maar weer is een school op te zoeken :+
 
Ik heb het nodige vuurwerk wat de lucht in moet ( Lees : lawinepijlen , vlinders , potten , nitraten en de rest ) en dan de nodige drank nuttigen en met vrienden ergens goed kapot gaan :D

PS: PM me niet over vuurwerk , ik deal niet :*
 
Net als Robert heb ik ook ik het nodige spul liggen hier, dus dat word erg leuk smiddags hehe. (@ Robert: probeer is 2 insectisiedebussen/wc-spray om een bompijl te tapen en dan in een prullenbak. Krijg je mooi paddestoel :p)

Savonds komen de vrienden en vriendinnen van mij hier zitten. Je kent het wel zuipen zuipen praten zuipen lachen zuipen. En dan naar een tent feest hier int dorp, met de toepasselijke naam De Tent :p

Tja goede voornemens:
- Een opleiding vinden die wel bij me past.
- Miss een nieuwe auto kopen.
- Me ex weer terug krijgen...haha :p
- Zuiniger met me geld omgaan.
 
ah verdome niemand doet dit jaar aan de buurt bombaderen of slopen :p
nee maar ik ga dit jaar zeker veel geld de lucht in knallen iets opblazen ofzo :p:)
en daarna veel zuipen en met ze alle gezelig een kampvuur stoken met caravans brommers etc :)
en met licht slapen ofzo

en goede voornemens ziijn maar is gaan sporten en me nrg dik, netjes, mmoi, super, snel, afmaken :)
 
Heel de avond met me vrienden oud en nieuw vieren denk :)

En om 12 uur ff wat klappers de straat in jagen!
Dan de locale discotheek / kroeg in en helemaal out gaan tot 07.00 dan door naar de MAcdonalds voor een Mcontbijt! :D
 
Dik loosch gaan , Bier in overvloed ! :+

Ow en 2 Januarie ben ik jarig , dus kan gaan we WEER looschen en bier zuipen +ralf+ je kent t :p
 
Eerst met vrienden ergens zitten. Dan wat vuurwerk afsteken niet veel, paar dikke pijlen denk ik.

Dan nog naar stad of een discotheekje denk ik:)
 
Plans for the night

-Supervlinders knallen
-Drinken
-Uitgaan in leuke hal

Voornemens

-Scooter afmaken voor Lelystad 05
-Beginnen met fitnessen
-Naar grote feesten gaan
-Members meeten!!! (must)
-Leuke zomervakantie hebben
-O ja en overgaan naar Havo 5 :X
 
Back
Top