Nieuwe scooter....

T

tIM

Guest
Ja mensen, jullie zullen me allemaal voor gek verklaren maar ik ga me zip verkopen, en wil aan een nieuw project beginnen...

Daarvoor zoek ik een NRG (oud model, dus geen MC2), hier gaat ws een typhoon voorkap op, licht unit gebruiken als lUcht unit, gaten boren enz. Er komt een andere voorvork op, braking oversized remschijf, rs24 achterveer...blabalbalblalblala

Maar nu zoek ik dus een NRG, weet iemand er nog 1tje staan? Mag compleet gaar zijn. Maxinmaal 1000 piek.

OWja, Zip is te koop, ik KAN er 4500 voor vragen volgens MEERDERE dealers, is misschien veel mja, lekker boeiund.

Iets voor jou VDM?
 
Advertisement - register to remove this

Die foto's heb ik al. Is idd erg leuk. Maar erm, jah euh...een LC nrg is niet echt zo van WOWIE weet je wel
smile.gif
En die typhoon kap kan ik me lekker op uitleven weetje wel. En als het niets wordt, dan haal ik alsnog een nrg voorkap
 
Tim , je bent echt helemaal de weg kwijt.

3 grote fouten die je maakt:

fout 1 : een super vette zip sp doe je
alleen weg als er een paar
bananenplukkers met een 9mm op je
voorhooft gericht staan en heel
vriendelijk aan je vragen of je
misschien zou willen afstappen
fout 2 : je koopt dan geen oude nrg ervoor
in de plaats
fout 3 : je gaat zo`n oude nrg niet nog
lelijker maken door er oook nog
eens een typhoon voorkap op te
zetten ook
 
Originally posted by Arne@Piaggio:
Wil je die van Japie niet meer, VDM?

FF vergelijken kan altijd, die van Jaap lijkt me toch nog wat beter omdat ik die zelf kan opbouwen zoals ik zelf wil, en omdat ik al bijna een jolly moto heb
smile.gif
. Hij heeft ook nog eens zwaar mooie velgjes maar ik zie wel.
 
Originally posted by VDM:
FF vergelijken kan altijd, die van Jaap lijkt me toch nog wat beter omdat ik die zelf kan opbouwen zoals ik zelf wil, en omdat ik al bijna een jolly moto heb
smile.gif
. Hij heeft ook nog eens zwaar mooie velgjes maar ik zie wel.

Dat kan ik me goed voorstellen, ik heb namelijk ook zoiets, hij was naemlijk al vet toen ik hem kocht weetje wel, nu wil ik iets heel nieuws opbouwen...
 
Wat heb je trouwens met je achterwiel gedaan? Ziet er heel mooi uit, net zoals bij die zip van Jaap. De kleur blauw is trouwens heel anders op je foto's dan in de scootin, heb je dit nog overgespoten of ligt het aan de foto's???
 
tIM,
Waarom kom je nu pas met die kwijlplaatjes man!

Een zip is niet zo mooi, maar jah deze ziet er toch wel apart/mooi uit. De kleur blauw is idd anders.

Je was toch ook ooit is gevallen?

En het is natuurlijk altidj leuker zelf iets op te bouwen!
Veel suc6 en ik heb nix voor je liggen.

SvR
 
Sjoerdo, die plaatjes zijn pas een week je oud ofzo...

Jij wil gewoon niet toegeven dat dit ding superbruut is heh? Ik zeg je jonge, IEDEREEN staat erbij te kwijlen. En ja, ik was is gepleurd,toeen heb ik die kappen opnieuw laten spuiten, de lak is iets lichter en de airbrusch zit er niet meer po, maar die kun je er zo nog overheen laten spuiten bij een goede spuiter...die achtervelg is gepolijst, en daarna weer gespoten, die kleur van de voor velg is iets anders, maar bijna niet te zien als ze onder de scooter zitten...
 
En een Nrg-voorkap zonder lichtunit en zonder roostertje dan? Doe dan gaas voor de "rondjes" van de lampen en waar het rooster heeft gezeten...

Beetje gaatjes boren; sehr schon!

Greetz.
 
Back
Top