Nieuwe scooter....

T

tIM

Guest
Ja mensen, jullie zullen me allemaal voor gek verklaren maar ik ga me zip verkopen, en wil aan een nieuw project beginnen...

Daarvoor zoek ik een NRG (oud model, dus geen MC2), hier gaat ws een typhoon voorkap op, licht unit gebruiken als lUcht unit, gaten boren enz. Er komt een andere voorvork op, braking oversized remschijf, rs24 achterveer...blabalbalblalblala

Maar nu zoek ik dus een NRG, weet iemand er nog 1tje staan? Mag compleet gaar zijn. Maxinmaal 1000 piek.

OWja, Zip is te koop, ik KAN er 4500 voor vragen volgens MEERDERE dealers, is misschien veel mja, lekker boeiund.

Iets voor jou VDM?
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by speedfreak:
heej arne, ben je met een nieuw project bezig?
vertel es,wat komt eronder..of is het gewoon een nieuwe kap voor de zip die je nu hebt, die altijd in je profile staat?

laters henk

De SP die in mijn profiel staat is mijn huidige project, het ding ligt helemaal uit elkaar, alleen het blok is bijna af.

Volgende week komen de kappen pas uit de spuiterij.



------------------
Piaggio Zip SP'97, MHR Team70, MHR Team krukas, JollyMoto SP + Giannelli RS demper, 21mm DO, MHR Hyperreed, Malossi recht 21mm spruitstuk, zelfbouw filter in helmbak, MHR2000 Overrange, Yamashi halfpoelie, Hebo koppeling, MHR clutch bell, Malossi Overrange radiateur, Malossi remschijf, Goodridge stalen remleiding, Monoseat, RGD voorveer, RMS achterveer. Pfoeheej. :)
 
He timmie! Ik was je nog iets schuldig van die optie op die kartfilter toen.

Misschien is dit wat een reply waar je iets aan hebt, ipv dat gezeik allemaal:

Puch NRG BJ 1995!
Polini for race, voor de achterbuurjongen
biggrin.gif

Polini 70 cc, voor de ijzerboer
biggrin.gif

Voor 1200 ballen.

Tel. 0345-641352. Omgeving Leerdam.
 
Back
Top