scooter Honda Shadow 50cc 2t 1998 gekocht met 30.000 km/ er zou een nieuwe cilinder op moeten en ook ergens vervangen van gewichten in vario;

ik heb gisteren een tweedehands scooter Honda Shadow 50cc 2t gekocht in niet rijdende toestand; motor zou goed zijn; de ganse scooter is ook in zeer goede staat; volgens de verkoper zou er een nieuwe cilinderkit op moeten en ook de gewichten in vario vervangen;
kan ik op de bestaande motor (op de krukas) een grotere cilinder plaatsen (cilinderkit) ? dit type scooter zou ook bestaan in 90cc 2t; is het de beste om een opvoercilinder erop te plaatsen? moet ik dan ook een nieuwe cilinderkop plaatsen?
Direct een kit aanschaffen van 90 cc ? kan dit blok van 50cc dat aan (krukas) ?
Met de volledige kit cilinder, zuiger, cilinderkop op gezet? heeft dat invloed op de vario?
vario moet toch nagezien worden omdat (volgens verkoper) er nieuwe rolletjes in moeten;
De verkoper had deze scooter gekocht om zelf te gebruiken; wegens tijdgebrek tot verkocht;
wat zijn de beste opties? is een goedkopere kit (cilinder) aangewezen ? van zeer te mijden ?
wat zou ik het beste doen met de vario ?
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top