Nieuwe scooter....

T

tIM

Guest
Ja mensen, jullie zullen me allemaal voor gek verklaren maar ik ga me zip verkopen, en wil aan een nieuw project beginnen...

Daarvoor zoek ik een NRG (oud model, dus geen MC2), hier gaat ws een typhoon voorkap op, licht unit gebruiken als lUcht unit, gaten boren enz. Er komt een andere voorvork op, braking oversized remschijf, rs24 achterveer...blabalbalblalblala

Maar nu zoek ik dus een NRG, weet iemand er nog 1tje staan? Mag compleet gaar zijn. Maxinmaal 1000 piek.

OWja, Zip is te koop, ik KAN er 4500 voor vragen volgens MEERDERE dealers, is misschien veel mja, lekker boeiund.

Iets voor jou VDM?
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Johan:
Dat moet mooier kunnen

Kom jij het ff voordoen dan, Koning Tuning. Sjongejonge zeg, ik zal nog eens een foto sturen.
frown.gif
 
Ehrm, bij die gaten voor je lamp zit geen radiateur, bevalve als je de uitbreidingsset koopt voor je normale MHR radiateurtje.

Mja of het veel scheelt weet ik niet, nog niet getest. Maar het zal heus wel aangezien een Malossi radiateur bijna twee keer zo groot is als een originele (die in deze Zip komt)

Maareh, dit is dus niet die van mij he...mijnes wordt mooier
smile.gif
 
Originally posted by Johan:
Dat moet mooier kunnen

Kneus, ik wil wel eens een plaatje van jouw scooter zien dan...
Ga je oma pesten ofzo als je alleen loopt te zeiken.

ARNE: Supervette kap! Ben wel errug benieuwd naar jouw kap als die nog mooier moet worden...
smile.gif


[This message has been edited by -=PIN=- (edited 01 March 2001).]
 
Originally posted by Pim van gent:
Wie ik ben ???????

Tja ????

Arne is in iedergeval iemand die ongevraagt iemands e-mailtjes doorsturt naar de mailinglist !!!

Wat ik niet erg kan waarderen !


He Pim laat me dat lekker zelf vertellen, jij hebt dat verhaal ook alleen maar van mij gehoord ! Bent net zo`n stinkhond als hij volgens mij
 
Originally posted by VDM:
Doe ff normaal man, ga maar tegen je moeder zeiken maar niet hier.

He m`n moeder heb ik onderhand wel genoeg afgezeken dus dat doe ik niet meer. Maar omdat je het zo graag wilt zal ik wat minder iedereen afzeiken, ok ?
En zal binnen kort wel effuh schrijven wiie ik nou precies ben bij nieuwe memmbers eff voorstellen
 
Ik heb mijnes bij PU/Matton vandaan, maar daar hebben ze ze niet meer...misschien dat je kan kijken bij een zaak die ook crossmotoren verkoopt, daar zitten ze ook altijd op namelijk. Ze zijn iets van 7,50.

Het werkt heel simpel, je sluit hem bij piaggio aan op de rode draad die naar je bobine geval gaat, en trekt een draadje naar je stuur, op je stuur moet je de verf een beetje wegvijlen zodat hij goed massa kan maken. Wanneer je op de knop drukt druk je de rode draad tegn de massa en daardoo onderbreek jehet signaal...

Duidelijk?
 
Originally posted by Arne@Piaggio:
Stelletje achterlijke mannetjes joh...waar gaat dit over? Door mij heb je wel minder betaald bij Freddy geloof ik he?!

Suckers....


Arne je hebt helemaal gelijk. Mijn excuses als ik je te veel hebt afgezeken. ok ik vind het niet echt leuk dat ongevraagt m`n mailtje hebt doorgestuurt. maarja.
Ben gewoon zwaar en zwaar en nog eens super zwaar uit m`n humeur omdat die kut zip het nog steeds niet doet en de reparatie uiteindelijk weer duurder is geworden
Nogmaals excuses
 
Back
Top