nieuwe schoenen

Originally posted by Yaruni
pff "hoog jody bernal gehalte hier" :| stelletje eppo's.... jullie hebben schoenen uit de oertijd ofzo?

<<mening alert>>
Mmm...volgend jaar zijn die race schoentjes alweer uit de mode en grijpt iedereen weer naar de air-max. Ik ga nou eenmaal graag 1 a 2 jaar met schoenen mee dus ga ik liever voor iets neutraals (en moois)
 
Originally posted by Ornathon


<<mening alert>>
Mmm...volgend jaar zijn die race schoentjes alweer uit de mode en grijpt iedereen weer naar de air-max. Ik ga nou eenmaal graag 1 a 2 jaar met schoenen mee dus ga ik liever voor iets neutraals (en moois)

Mja... ik draag niet altijd dezelfde schoenen onder me kleren, en de air max tijd is voorbij ..... vind ze echt fout
 
Originally posted by Ornathon


<<mening alert>>
Mmm...volgend jaar zijn die race schoentjes alweer uit de mode en grijpt iedereen weer naar de air-max. Ik ga nou eenmaal graag 1 a 2 jaar met schoenen mee dus ga ik liever voor iets neutraals (en moois)

en volgens mij geloof je het zelf ook nog.....
 
Ik heb nu Puma's zelfde als DvO alleen dan in het rood. Maar wil voor de winter van die "woestijn" kisten. Niet dat ik kisten zo supervet vind maar toen ik ze op TV zag vond ik ze gewoon vet :)

Maar zal waarschijnlijk toch niks worden, dan maar zoeken voor Timberlands ofzo..
 
Hmmm iedereen heeft veel te veel dezelfde smaak hier vind ik , snel wat aan doen :)

axis.jpg


Mijn nieuwe Reef's, ben er erg blij mee, zeer relaxed.

Daarnaaast heb ik ook nog 2 paar kisten staan ; 1 paar nieuwe gewone nederlandse dingen en nog 1 paar hele vage maar erg goed lopende klassiekers uit 1982 ongeveer 8P
 
Originally posted by Zevenhuizen
die schoenen van hugo had ik vorig jaar zomer

Kan niet , deze waren van dit jaar..... die jij hebt zien er heel klein beetje anders uit en hebben volgens mij ook witte veters..
 
Originally posted by Zevenhuizen
jah ik heb ze ook nog steeds maar ik had ze vorig zomer altijd aan :P

Wat loop je nou allemaal te zeuren :? Ik heb die schoenen nog nooit gezien, en dit waren schoenen van de nieuwe collectie, dus scheinbaar zijn ze niet 'exact' hetzelfde...
 
Back
Top