Nieuwe schoenen + horloge + zonnebril :)

haha zijn zeker net surfschoenen :)
zal dalijk ff paar pic's van REAL surf schoenen maken ( toevallig mensen die surfen hier ? )
 
ff een vraagje, ik had laatst een soort overhempje gezien, maar die was dan strak, en er stond zo'n krokodilletje op, lacoste ofzo? Nou goed, toen was ik in a dam, en was me geld op, nu zoek ik hem hier in almere, en zie ik dat spul nergens...iemand ideeen welke winkels dat verkopen?

mischhien een rare vraag, maar ene maatje van mij geilt op van dat dure ondergoed, zitten hier ook van die mensen die 50 piek voor een boxer uitgeeft waar een naam van een man opstaat?
 
Originally posted by SoulDarkness


Tja... ik bedoel.. je haalt tog ook geen kleren bij de wibra omdat ze daar veel goedkoper zijn? Als ze verkleuren in de was, ach gewoon ff nieuwe hale |( . Slaat dus nergens op.

tuurlijk haal ik ze wel bij de wibra als ze er precies hetzelfde uitzien en veel goedkoper zijn dan kan ik voor dat geld er meer exemplaren (?) kopen. Alleen kleding is wel een verschill met horloges van 3000,- (breitling?? hoe duur?) en een horloge valt wel iets minder op dan kleding. Alleen het punt is dat ze bij de wibra geen mooie kleding hebben.
 
Tussen een echte Breitling en zo'n Hong Kong ding zit echt wel veeel verschil.

Staal etcc. Op die Hong kong horloges wordt vaak dat cheap ass shit gedoe gebruikt.
Op een echte Breitling steelinox staal.
Dus geen uitslag op je pols etcc.
Krasvast glas, en geen plastic.

Oke, je kan idd aan Rolex-en en Breitlings komen die 100% exact hetzelfde zijn, behalve het uurwerk. Incl. doos en papieren etc.
Kosten ze nog 2 tot 2.5 duizend GULDEN:).

Kan je beter doorsparen voor een echte:!

Breitling begint bij €1500 tot tig 10 duizende euro's.

Chronomat modellen kosten zo rond de €2000 - € 2500.
 
Originally posted by GileraGSM
Tussen een echte Breitling en zo'n Hong Kong ding zit echt wel veeel verschil.

Staal etcc. Op die Hong kong horloges wordt vaak dat cheap ass shit gedoe gebruikt.
Op een echte Breitling steelinox staal.
Dus geen uitslag op je pols etcc.
Krasvast glas, en geen plastic.

Oke, je kan idd aan Rolex-en en Breitlings komen die 100% exact hetzelfde zijn, behalve het uurwerk. Incl. doos en papieren etc.
Kosten ze nog 2 tot 2.5 duizend GULDEN:).

Kan je beter doorsparen voor een echte:!

Breitling begint bij €1500 tot tig 10 duizende euro's.

Chronomat modellen kosten zo rond de €2000 - € 2500.

Mijne = 100% orgineel, inclusief uurwerk.. Ik heb um voor mn verjaardag gekregen van de (ex)vriend van mijn moeder.. Hij bezit tig bedrijven in amerika en china (geen amway shit hoor..). Van hem mocht ik ook al die kleren uitzoeken :# 8) :rolleyes: :P
Hij heeft zelf paar horloges van weet ik veel wat voor een dure merken thuis liggen. Deze breitling was ook van hem geweest, maar hij vond hem niet meer leuk 8P hehehe.. nu heb ik um
 
Mja ik heb gewoon een horloge van het merk Aqua....
niet duur en toch kwalitatief erg goed... ik heb hem nu een jaar en er zit nog geen krasje op het glas... en hij ziet er gewoon netjes uit...
dus het kan ook voor wat minder geld... ;)
 
heb zonnet ook ff een paar nieuwe schoenen gehaald.
schoen.jpg


Dit waren me oude schoenen voor de winter.

ouweschoen.jpg
 
Wat hebben we het toch gezellig hier hè? :|

Safari-moment... |( :|


(Heb hele phatte K-Swiss shoez en een Seiko kenetic watch - get on your knees and cry :p)
 
Originally posted by SoulDarkness


Mijne = 100% orgineel, inclusief uurwerk.. Ik heb um voor mn verjaardag gekregen van de (ex)vriend van mijn moeder.. Hij bezit tig bedrijven in amerika en china (geen amway shit hoor..). Van hem mocht ik ook al die kleren uitzoeken :# 8) :rolleyes: :P

Wat the fuck is er zo bijzonder aan die kleren die jij noemde dan? Zijn gewoon casual spulletjes die ik en velen met mij elke dag dragen.

Ennuh, 5 kleurige wijzerplaat bij je Armani, dan heb je die van een neger op eht strand gekocht voor 5 euro ofzo ja :) das nep heh :)

En tuurlijk betaal je bij breitling ofzo voor de naam, das toch logisch, en 75% v/d mensen koopt hem daar ook voor, en trapt er dus in zegmaar.

Boeie: meestla heb ik hetn iet zo op die horloges, maar dseze is wel vet! Mooi ding!

Oja JohnB, ik draag mijn horloge ook nooit, teleofon is veel handiger ja!
 
wat heeft iedereen het hier over surfschoenen :? Ik surf, maar heb daarbij nooit schoenen aan. Mischien dat je deze schoenen aandoet bij windsurfen, weet ik niks van, ik windsurf niet, maar het lijkt me niet dat ze daar opgebouwd zijn.

En schoenen voor op het strand is alleen maar onhandig met zand e.d.
 
Ja zo heet het zegmaar, zelf zie ik ook iets anders in surf schoenen, dat zijn meer laarsje en helemaal niet open, die heb ik zelf ook gehad.

Ik heb vroeger wel veel gesurft, maar helaas heb ik dit de laatste tijd nooit meer gedaan, best zonde want het was echt phun, ik ging vaak met me pa mee naar staphorst (of was het strandhorst..) hmmz...
 
Als ik in nederland wiil surfen moet ik naar de maasvlakte, duidelijk de meest exotische plaats in nederland 8P

wachten op een golf terwijl er 150 meter verderop een zeeschip de rotterdamse haven binnenvaart 8) en als je naar het land kijkt alleen verroeste pijpen ziet
 
Originally posted by drox

kheb ook trouwens paar armani dingen meegenomen met 5kleuren wijzerplaat zien er ook vet uit en ik ben er meer blij mee (?? klopt deze zin) dan dat ik hem echt gekocht zou hebben...

Ik heb ook zo'n Kelvin Klein horloge gekocht van zo'n neger op het strand in italie. Die wijzerplaat veranderd van kleur maar weet niet precies wanneer, volgens mij als de temperatuur veranderd ofzo 8)
 
Originally posted by Jowie


Ik heb ook zo'n Kelvin Klein horloge gekocht van zo'n neger op het strand in italie. Die wijzerplaat veranderd van kleur maar weet niet precies wanneer, volgens mij als de temperatuur veranderd ofzo 8)

:) die heb ik ook nog ergens liggen, loopt alleen niet meer, en zit allemaal stof tussen de wijzerplaat.
 
Originally posted by Sjoerdyo


Ennuh, 5 kleurige wijzerplaat bij je Armani, dan heb je die van een neger op eht strand gekocht voor 5 euro ofzo ja :) das nep heh :)
!

klopt! maar hij is wel vet die 5 kleuren maar ik heb het zelf toch niet zo op horloges dus heb ik hem verkocht ( voor €20 )
 
Back
Top