Nieuwe schoenen + horloge + zonnebril :)

2 dieselbroeken nog wel :) Tja dan ga je snel door je poen heen.

Ik heb een Gucci btw, staat alleen niet meer op de site, is ook al wat ouder. Soort van G vorm is het zegmaar.
 
Originally posted by Boeie
ik heb een Festina, zal weleens ff een piccie maken :)

Syb HAD ook een Festina, van zn vriendin gehad. 2 weken later of zo stond ie in de kroeg, en was ie blut, maar verschrikkelijk lam...heeft ie hem geruild voor bier...

Vond zn vriendin leuk!


NEEEEEEE! :)
 
Originally posted by Arne@Piaggio
Syb HAD ook een Festina, van zn vriendin gehad. 2 weken later of zo stond ie in de kroeg, en was ie blut, maar verschrikkelijk lam...heeft ie hem geruild voor bier...
jij hebt die van mij ook nog wel gezien in garage @ syb s'nachts...
 
Ik heb er eentje van Camel Trophy heb ik normaal altijd om, Eentje van Zippo (collectors item ofzo) heb ik van m'n pa gekregen...
 
Dit is mijn horloge. Lekker degelijk en bijtijds :W

1022251926-flikk.jpg
 
Originally posted by Boeie
jij hebt die van mij ook nog wel gezien in garage @ syb s'nachts...

uit spanje ofzo? Korte termijn geheugen die avond daarna erg aangetast namelijk :)
 
Mijn horloge is mn telefoon :D
heb een hekel aan die dingen om mn pols

mn nieuwste aanwinst op schoeisel zijn mn nwe Timberland Pro series. oftewel mn nwe werkschoenen
zal morgen ofzo ff pic posten
 
kan ook wel pics gaan posten maar wat hebbe we eraan? Nix :-)

maar als je ut wil weten kheb ook nieuwe schoenen.. van die mosterd gele diesels

Mzzlz
 
erg goed klokkie, heeft al ERG veel meegemaakt en nog NOOIT wat aan kapot geweest :) batterij gaat nu al iets van 3 jaar mee :)

1021880080-horloge.jpg
 
Originally posted by Tim
uit spanje ofzo? Korte termijn geheugen die avond daarna erg aangetast namelijk :)
Nee Italië, San Marino

Festina 8801 Series. compleet titanium. :)

watch.jpg


wou er al een paar jaar 1, daar toen maar gekocht, stukken goedkoper dan nederland :)
 
ik snap niet waarom mensen echte breitling etc. kopen als je ze voor €5 al kan krijgen. Ook al gaan ze eerder kapot dan koop je er toch 20 :) dan hou je toch nog heel veel geld over. Het ziet er toch hetzelfde uit alleen wat slechter afgewerkt als je goed kijkt, maar wie zit er nou steeds met zijn oog op het wijzerplaatje :S

dus explain pls :)

kheb ook trouwens paar armani dingen meegenomen met 5kleuren wijzerplaat zien er ook vet uit en ik ben er meer blij mee (?? klopt deze zin) dan dat ik hem echt gekocht zou hebben...
 
Die schoenen vind ik ook echt niet x nix, maar das mijn smaak :)

Zelf draag ik Seiko horloge, wel mooi ding. Maar als ik koopkrachtig genoeg ben koop ik ook wel breitling...
 
Originally posted by drox
ik snap niet waarom mensen echte breitling etc. kopen als je ze voor €5 al kan krijgen. Ook al gaan ze eerder kapot dan koop je er toch 20 :) dan hou je toch nog heel veel geld over. Het ziet er toch hetzelfde uit alleen wat slechter afgewerkt als je goed kijkt, maar wie zit er nou steeds met zijn oog op het wijzerplaatje :S

dus explain pls :)


Tja... ik bedoel.. je haalt tog ook geen kleren bij de wibra omdat ze daar veel goedkoper zijn? Als ze verkleuren in de was, ach gewoon ff nieuwe hale |( . Slaat dus nergens op.

Verder heb ik ook nog wat leuke kleren: 2 nickelson broeken, 1 nickelson winterjas en 1 nickelson zomerjas. Verder nog replay trui, diesel trui en fubu trui. En ook nog een overhemd van armani 8) . En ze komen ook allemaal uit nederland en zijn legaal.
 
Back
Top