nieuwe schoenen

jah, en zullen we nu maar weer ontopic gaan.
hier hebben we het al zo vaak over gehad en iedere keer gaat het mis meetal in muziek of kledingtopics.
dus hou gewoon op en laat iedereen in zn waarde ik zelf hou ook totaal niet van die kisten met andere kleur veters enzo erin majah ieders eigen smaak ik vind het erg zielig majah ontopic maar weer.
 
Originally posted by Folkert@MinaRally


Die hele rode waren wel apart.

Volgens mijn Nike Basketball Encyclopedi zijn het de Nike Air Flight Maestro II High.

Jordan IV blijft de aller mooiste.

De Team-Jordans ofzo zijn ook wel koel.... van die witte schoenen met lichtblauwe streep dr door...
 
Originally posted by Mr Polini Evo



skinnheads (wel heel erge term te vergelijken met nazi's)|(

ehe, Fuck u, Skinheads en nazi's hebben geen ene reet met elkaar te maken, weet wat je zegt..

A true skinhead can b white,black,yellow,red anything.

een ECHTE skinhead is geen racist, dus hou je geblaat voor je als r niks vanaf weet...


Voor de rest, ik zag laatst in Rdam wel een paar phatte sjoes.

Nike's, maar dan netjes zeg maar...gewoon nette zwarte sjoes, zonder veters, een beschaafd nike tekentje op de achterkant...die waren wel koel..mja, had geen geld...:'(
 
1029251640-shoes.jpg


mijn schoenen... die blauwe beginnen aardig smerig te worden:(
 
Heb hier ook nog zwart witte spraco's staan ( zijnkant beigint nu te slijten :( , Heb nog pall mall schoenen ( nette wat hogere dingen) en dan nog van die tja hoe zal ik het noemen sloffen van Clarks zitten echt mega flexx

martijn
 
keb vanmiddag echt vette gezien, hoge, bij invito (ofzo) met soort krokodilleleer-lookalike-shit... ziet er wel vet uit... 8)
 
Originally posted by drox


kisten met witte veters = voor skinheads. tis gewoon dresscode ervoor. Dus hoe mooi het ook staat het blijft dom (als je niet wist kan je er niets aan doen), netzoals vlaggetje op je mouw. Dus ik raad je aan omdat mayb niet te doen (als je zelf al geen skinhead bent kun je het beter helemaal niet doen want je hebt kans dat je in veel tenten geweigerd word en dat buitenlandse mensen het niet echt leuk vinden (en van het 1 kan het ander komen.)

Pecies maat van mij moest ff naar iemand toe in Hoofddorp dat was 2 blokke lopen ofzo en zijn jas lag nog in de kast met winterkleding. En buiten regende het dus, dus trekt ie de jas van zijn broer aan (8ter op met koeie letters "Londs Dale" geschreven een een nederlandse vlag op zijn mou gespeld. Hij loopt nog geen 5 min op straat of word lastig gevallen door een groep marokanen en word later inelkaargeslagen. Zo zie je maar weer dat je dat soort dinge maar beter niet kunt dragen.
mzzl
 
als jij dat soort dingen niet draagt omdat van die $%##&^& marrokanen het niet op prijs stellen vind ik dat wel triest.
Draag gewoon wat je zelf wlt.
 
Last edited:
Back
Top