nieuwe schoenen

deze heb ik, halfhoge sparco's
repli_gross.jpg


maar dan in het zwart... owja dees dus: (blauw-zwart was er niet meer :'()
repli_s.jpg

en ze heersen... keb ze al best lang maar ze zijn nog niet echt kapot ofzo... er zit wel zo'n minizooltje onder maar dat laat niet los van dat suede (of hoe die shit ook heet)... alleen zool beetje afgesleten van het lopen gewoon... ze lopen ook wel relaxt :)


die nieuwe modellen puma's (platinum ofzoiets) vind ik supervet... deze bijvoorbeeld:
40017901.jpg


en prada's zijn ook vet idd maar wel duur..
 
Originally posted by TuNeD NeOs
Koop je prada, Zitten lekker. Wel een beetje duur. maarjha je doet er wel een lange tijd meej.

KennY

Ja of niet? Veel te duur, en het is toch wel een beetje een aparte style waar die schoenen bij horen.
 
ik heb nog fotoos van mun ouwe zomer schoenen...die zijkant ligt er nou helemaal uit, bleef hangen achter kickstart, echt kut...mja ff naar de schoenmaker nog :D
ps. ik vergeet altijd de flitser aan te zetten en een verneukte resizer gebruikt :S

1028913747-Schoen1.jpg

1028913801-Schoen2.jpg

1028913877-Schoen3.jpg
 
waarom heeft iedereen in deze topic zulke fucking kleine schoenen?
kom ik aan met maat titanic 46 zijn er meer mensen met grotere maat en zo ja ook zo lekker veel plezier met schoenen kopen ze hebben ook alles op voorraad altijd met grotere maten:|
 
ik heb maat 45?

maar mijn moeder werkt bij een schoenenwinkel dus als die wat leuks ziet binnenkomen neemt ze ze mee en dan mag ik zeggen of ik ze mooi vind, vandaar... dat ik met die grote maat geen problemen heb,
 
Originally posted by Folkert@MinaRally
Air Jordans blijven toch the vetste sportschoen aller tijden. (vooral de pre 1994 modellen) 89-93 zijn vetst.

Air Jordan IV ; released in 1989
gen_aj04.gif


Air Jordan V; released in 1990
gen_aj05.gif


Air Jordan VI ; released in late 1990/early 1991.
gen_aj06.gif


Air Jordan VII ; released in late 1991/early 1992.
gen_aj07.gif


Air Jordan VIII ; released in 1992/93
gen_aj08.gif


@ your service :)

Dat waren ook dé schoenen voor mij vroeger
 
hmm ik ken iemand die heeft maat 49 (!) :eek:... die kan echt bijna geen schoenen krijgen... tenminste geen echt vette... puma's enzo (ik noem maar iets) heb je niet in die maten... er zijn wel van die speciale schoenwinkels voor grote maten enzo mja....

ik heb 43
 
Originally posted by stealth2000


Air Jordan IV ; released in 1989
gen_aj04.gif


Air Jordan V; released in 1990
gen_aj05.gif


Air Jordan VI ; released in late 1990/early 1991.
gen_aj06.gif


Air Jordan VII ; released in late 1991/early 1992.
gen_aj07.gif


Air Jordan VIII ; released in 1992/93
gen_aj08.gif


@ your service :)

Dat waren ook dé schoenen voor mij vroeger

Ik ken ze stealth, ik heb zelf nu bijna alle Retro's :)
 
Originally posted by #CARMA#
waarom heeft iedereen in deze topic zulke fucking kleine schoenen?
kom ik aan met maat titanic 46 zijn er meer mensen met grotere maat en zo ja ook zo lekker veel plezier met schoenen kopen ze hebben ook alles op voorraad altijd met grotere maten:|

Dat bedoel ik dus, opzich vind ik sommige pumas, diesel en al dat soort schoentjes wel aardige schoenen om te zien.....MAAR dan moet je geen maat 45 of hoger hebben want dan krijg je al helemaal in dat soort schoenen van die platvoeten en lijk je net een eend of iets op lopende kano's.....daarom zal ik er ws nooit op gaan lopen omdat ik t geen gezicht vind maja smaken verschillen. Wat je tenminste had bij die oudere allstars dat die hoog opliepen waardoor je voeten wat 'kleiner' leken.....
 
Back
Top