nieuwe schoenen

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Sjoerd, ik vind je schoenen absoluut lelijk... Gezien je scooter dacht ik dat je smaak had, maar dat valt schijnbaar toch tegen :D

Dank je Bart, dank je :) Van iemand die Nike Air Max draagt zie ik dit als compliment ;)
 
Last edited:
Originally posted by #CARMA#
vraagje blijven die sparco's wel een beetje heel? want ik heb al verhalen gehoord dat ze na paar weken goed af kunnen zijn ,lijm dat los laat stof die scheurt etc.,en btw als je zomerschoenen zoekt en ook kleren trouwens er is nu overal fucking veel opruiming dus ik zou zeggen ga eens kijken, en ehm puma sprints :S heb ik ook maar die zitten zo verrot ,eerst loop je 1,5 week met blaren en dan zitten ze nog klote omdat het een hele smalle schoen is

Nou bij mij zijn ze nog helemaal goed, niks laat los enzo, heb ze nu al een tijdje, maar er gebeurt nog niks mee.

Het enige; in de vakantie zijn ze nogal smerig geworden, dus ik wou ze ff een beetje schoonmaken in het appartement dus ik pak handdoek doop die in het water, en wou het ff schoonvegen, maar de handdoek werd een beetje rood... Leek me niet goed, dus maar meteen gestopt.

Ennuh die Puma Sprints zoiezo niet kopen want daar loopt 70% van NL op...
Op vakantie gingen we met een stel gasten en een paar dames snachts zwemmen in zee, dus iwj kleren op strand leggen, wij het water in, zien we opeens een stel gasten bij onze kleren staan... Ik en Roderick zwemmen als een gek terug, zien we dat onze kleren missen, dus wij 2 er achteraan rennen (ik in onderbox en roderick in langebroek) naja stukje gerend, toen ben ik nog bedregen door een leipo met een kapotgeslagen flesje bier, naja wij komen terug kleren weer teurg gevonden gelukkig alleen ik mistte 50 euro en roderick 120 euro, de rest hadden zen iks van gejat. Naja, waarom vertel ik dit verhaal, een andere vriend van mij had dus ook Puma Sprints, en een andere vriend ook en die hadden die avond linker schoen omgeruild (blauw en grijs, voor de gein) en die schoenen waren dus ook gejat :)
Lekker vaag verhaal, maari k heb nu niet echt zin het heel duidelijk te gaan typen :)
 
Zo zien mijn sparco`s er nu uit..
119-1931_IMG.JPG


zijkant is gemold door een kickstarter en voor de rest ligt het aan de manier van omgaan :?

Mzzlz
 
Soz, maar ik vind ze niet echt mooi, geef mij maar Diesel sjoes ofzow..of Bad Boys heeft ook nog wel eens wat leux er tussen zitten...
 
Dit zijn mijn nieuwe shoes :)
De kleur is een beetje vaag, maar het is dus beige/bruin.
Kwou er ook wel rode hebben, maar dat combineerd zo moeilijk...

11901521-adc1-02000180-.jpg
 
Die Sprints moet je echt laten liggen gewoon... Maja blijkbaar vind half NL van niet...

het zijn btw geen olievlekken :) Ik gooi zemisschien ff in de was ofzo, ff vragen wat me meoder ervan vindt...
 
geen gefuck met all stars aight!!!! Ik heb laatst trouwens een nieuwe diesel broek gekocht, met blauw/witte strepen en zo'n gelige gloed eroverheen, masterlijk gewoon!
 
Originally posted by Tim
dewd zoek een leven en post je shit ergens anders?

waarom gelijk zo dom reageren, ooit gehoord van verkeerd posten?
En wie ben jij om te bepalen of ik een leven moet zoeken, beter zoek jij een leven ipv van zeiken op andere
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Euhm, ik volg het ff niet :)

ik had per ongeluk een foto in dit topic geplaats ipv in nutteloze fotos, maar die heb ik inmiddels gewist.
Maar tim reageerd er gelijk zo dom op, dus ik eageerde even terug.
 
Originally posted by DvO


ik had per ongeluk een foto in dit topic geplaats ipv in nutteloze fotos, maar die heb ik inmiddels gewist.
Maar tim reageerd er gelijk zo dom op, dus ik eageerde even terug.

jij bent ook lekker aangebrand :) zo bedoelde ik et dus niet

kusje?
 
Back
Top