nieuwe schoenen

KOBUS

Handige prutser......
Ik wil van de week nieuwe schoenen gaan halen, maar ik heb geen idee, wat er tegenwoordig allemaal voor schoenen een beetje in zijn, heeft iemand een idee?? aub met pic??

Zat te denken aan puma sparcons, maarja dat is ook al redelijk oud he??


thanx
 
Advertisement - register to remove this

Bootschoenen! :) of ja die look-alike "race" schoenen van puma toen ik die voor t eerst zag vond ik ze echt heeeel phat.
1027.gif
41730209s.jpg

maar dan in het blauw-wit
 
Last edited:
Originally posted by KOBUS
Ja maar puma sparcons zijn al heel erg oud, ik bne op zoek nar iets nieuws

Sparcons? SPARCO'S

En waarom zijn die oud? Je hebt meerdere modellen hoor.

Ik heb de Kerbcats:

0012TCC-KERBCAT%20pr_jpg.jpg


Maar waarom haal je nu nog een keer zomerschoenen? Of ben je op zoek naar shcoenen voor in de winter?
 
Originally posted by Sjoerdyo


Sparcons? SPARCO'S

En waarom zijn die oud? Je hebt meerdere modellen hoor.

Ik heb de Kerbcats:

0012TCC-KERBCAT%20pr_jpg.jpg


Maar waarom haal je nu nog een keer zomerschoenen? Of ben je op zoek naar shcoenen voor in de winter?

ja ook best wel vaag ja 8P
 
Originally posted by Sjoerdyo


Sparcons? SPARCO'S

En waarom zijn die oud? Je hebt meerdere modellen hoor.

Ik heb de Kerbcats:

0012TCC-KERBCAT%20pr_jpg.jpg


Maar waarom haal je nu nog een keer zomerschoenen? Of ben je op zoek naar shcoenen voor in de winter?
 
Originally posted by YaMahA AeRoX
wel mooie en ssorry voor de 2x

3x bedoel je :) Gebruik de edit knop ff... (links van quote)

Mwaoh misschien is hij wel op zoek naar winterschoenen, staat nergens dat het zomerschoenen moeten zijn maja.
 
vraagje blijven die sparco's wel een beetje heel? want ik heb al verhalen gehoord dat ze na paar weken goed af kunnen zijn ,lijm dat los laat stof die scheurt etc.,en btw als je zomerschoenen zoekt en ook kleren trouwens er is nu overal fucking veel opruiming dus ik zou zeggen ga eens kijken, en ehm puma sprints :S heb ik ook maar die zitten zo verrot ,eerst loop je 1,5 week met blaren en dan zitten ze nog klote omdat het een hele smalle schoen is
 
Back
Top