Nieuwe parts #7

Status
Not open for further replies.
Laten we het gezellig houden voor deze discussie uit de hand gaat lopen?

Ontopic.
 
Vind die kroonstukjes van Robin / R3 toch een stuk mooier :+

Maar toch ben ik wel benieuwd wat het zal kosten en het gewicht zal zijn :)
Denk dat we moeten rekenen op een eurotje of 100 ?
 
Waar blijft die st6 vario nou es :z

Heb hem al op het forum en diverse shows gezien maar nog nergens te koop of heb ik niet goed opgelet ?
;)
 
nee, je ziet hierboven toch dat ze nog moeten gietuh!

Ohw dan wacht ik wel tot die hierboven is afgegoten en hoop dat ik die in mn bezit krijg :*

Nee, ze lagen zeker een jaar terug al op een custom show bij een st6 stand in de vitrine, dus k dacht dat ze nu toch wel in omloop zouden zijn want was erg benieuwd naar wat deze jongens presteren :)
 
zijn die kroonstukken al ergens te koop ? op een duitse site ofzo?
kwil me wel eentje aanschaffen:p mooi afgewerkt enzo
 
alles wat er gemaakt wordt van stage 6 is gewoon tyfuszooi, ik zal nooit met zoiets rijden, let maar op, breekt in één keer weer iets af, en dan lig je op je smoel.

Heiko.....

Volgend jaar dus gelijk in de open70 knallen? Als van S6 is kut, dus dan wil je ook vast en zeker niet in zo'n (gesponsord)pak zitten? (heb het vandaag nog getest).
Tevens ooit van het spreekwoord "wat een boer niet kent, vreet hij niet" gehoord? Ik denk dat je pas echt goed kan oordelen indien je de veren in handen hebt gehad en ermee gereden hebt.. (just my 2 cents....)





Indien iemand intresse heeft??
Hier wat foto's van de Stage6 achterveer,

attachment.php

(kijk eens naar de borgmogelijkheid van het "vastzetten" van je stelschroeven? Heb ik bij nog geen enkele andere scooterveer kunnen bemerken?)

attachment.php


Tot nu toe zijn alle rijders die ermee hebben mogen rijden enthousiast...(Dat is wat ik gehoord heb).
 

Attachments

  • veer1.JPG
    veer1.JPG
    72.3 KB · Views: 721
  • veer2.JPG
    veer2.JPG
    85.1 KB · Views: 727
Ik gok erop dat ze ongeveer helft tot 3kwart gaan kosten van rs2410's. Deze zien er wel erg gelikt uit weer! Anodiseren voor leven
 
jij verklapt niks want in een paar posts boven je staat dat er al diverse rijders mee hebben gereden
 
zoo die kroonstukjes zijn erg mooi ! ! !

aan gewicht zal wel niet gedacht zijn zal wel meer opties zijn.. en de prijs 250 euro of zo er zit aardig wat werk in ! ben benieuwd ! -:-
 
alles wat er gemaakt wordt van stage 6 is gewoon tyfuszooi, ik zal nooit met zoiets rijden, let maar op, breekt in één keer weer iets af, en dan lig je op je smoel.


Heiko..geloof mij. Ik heb gister met de achterveer van stage6 gereden, en qua robuustheid/stevigheid is een rs24/10 er een sateprikkertje bij. Echt een heerlijke achterveer...en dan te bedenken dat ik alleen nog maar met de basisafstelling heb gereden.
 
Last edited:
Heiko..geloof mij. Ik heb gister met de achterveel van stage6 gereden, en qua robuustheid/stevigheid is een rs24/10 er een sateprikkertje bij. Echt een heerlijke achterveer...en dan te bedenken dat ik alleen nog maar met de basisafstelling heb gereden.

ik geloof je, maar hoe lang blijft het heel?

ik hoop dat ze goed onderzoeken voordat ze van alles op de markt brengen.
ik ga eerst met rs24 rijden en na enige tijd met betere, als dat nodig mocht zijn.

ow ja sander wil je voortaan goed lezen, ik heb het over het kroonstukje, en niet over de vering.
en wat betreft de stage 6 cup, ik ga daar in ridjen omdat het goedkoop is, meer niet.
en de meeste spullen worden niet door hun zelf gemaakt, maar door taiwan fabriek,
verder scoort alles niet zolas ze beloven of omschrijven en dat vind ik valse voorlichting.

meer niet.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top