mja , lag dat aan de snelheid of aan jou?
ik vind de roterende Sprocatti toch wel wat meer hebben!
staat ook nog een mooi piaggio blok a la Aprilia RSA (cilinder en poorten) op de site van Sprocatti.
waarom niet? en je rijdt dan met een 19mm ,en niet met zo'n ENORME D.O.! en je moet er toch iets omheen maken ,ik denk dat dat prima wil. maar het is ook al niet reglementair toch?
Dat wil niet prima.
Het is wel reglementair, en als ik 1x op m'n kant ga wat regelmatig gebeurt, zit je inlaat vol met zand. Zo breed is een zip sp niet. Bovendien loopt er een uitlaat onderdoor en als benzine ergens niet van houdt...
@ Arne , ik heb er ook 3 van gehad , ik weet wat je bedoelt hoor
de kits @ SProcatti kosten nu voor mina en piaggio 700 euro btw.
@ mina; ik vindt die kit nietwaarom niet? en je rijdt dan met een 19mm ,en niet met zo'n ENORME D.O.! en je moet er toch iets omheen maken ,ik denk dat dat prima wil. maar het is ook al niet reglementair toch?
@ Arne , ik heb er ook 3 van gehad , ik weet wat je bedoelt hoor
de kits @ SProcatti kosten nu voor mina en piaggio 700 euro btw.
ze maken voor elke cilinder toch een nieuwe mal?
Simonini 100cc 4taps gaat ook aardig hard, snelste wat ik ooit gereden heb is toch wel de (oude) DEPS 80.
Maarja, voor ciao ed is zoveel moois te krijgen, zij-inlaten, lc kits, ect ect