Nieuwe Parts #12

Status
Not open for further replies.
mja , lag dat aan de snelheid of aan jou? :p

ik vind de roterende Sprocatti toch wel wat meer hebben!

staat ook nog een mooi piaggio blok a la Aprilia RSA (cilinder en poorten) op de site van Sprocatti.
 
mja , lag dat aan de snelheid of aan jou? :p

ik vind de roterende Sprocatti toch wel wat meer hebben!

staat ook nog een mooi piaggio blok a la Aprilia RSA (cilinder en poorten) op de site van Sprocatti.

Mwa...Arne was (misschien nog steeds) vroeger aardig KOEKWAUS dus het zal niet aan hem hebben gelegen :D
 
Het lag vooral aan de Ciao, door de combinatie van remmen, wegligging en vibraties voelde ik me er niet echt veilig op :D

Pronk: :7
 
Geinig. Alleen als dit 1 helft is, hoe sluit je dan de membraaninlaat af? Verder ben k gen voorstander van cartersets waarvan de lagerboringen niet in 1 lijn geruimd zijn. Daarnaast zit er altijd wel variatie in de hoogte van de cilindervoetvlakken dus een nabewerking daarvan lijkt me noodzakelijk. Voor sprinten zou het een leuke toepassing zijn. Met racen zou ik m'n carburateur daar niet willen hebben.
 
waarom niet? en je rijdt dan met een 19mm ,en niet met zo'n ENORME D.O.! en je moet er toch iets omheen maken ,ik denk dat dat prima wil. maar het is ook al niet reglementair toch?

@ Arne , ik heb er ook 3 van gehad , ik weet wat je bedoelt hoor :)

de kits @ SProcatti kosten nu voor mina en piaggio 700 euro btw.
 
Simonini 100cc 4taps gaat ook aardig hard, snelste wat ik ooit gereden heb is toch wel de (oude) DEPS 80.
Maarja, voor ciao ed is zoveel moois te krijgen, zij-inlaten, lc kits, ect ect :)
 
..
waarom niet? en je rijdt dan met een 19mm ,en niet met zo'n ENORME D.O.! en je moet er toch iets omheen maken ,ik denk dat dat prima wil. maar het is ook al niet reglementair toch?

Dat wil niet prima.
Het is wel reglementair, en als ik 1x op m'n kant ga wat regelmatig gebeurt, zit je inlaat vol met zand. Zo breed is een zip sp niet. Bovendien loopt er een uitlaat onderdoor en als benzine ergens niet van houdt...

@ Arne , ik heb er ook 3 van gehad , ik weet wat je bedoelt hoor :)

de kits @ SProcatti kosten nu voor mina en piaggio 700 euro btw.
 
waarom niet? en je rijdt dan met een 19mm ,en niet met zo'n ENORME D.O.! en je moet er toch iets omheen maken ,ik denk dat dat prima wil. maar het is ook al niet reglementair toch?

@ Arne , ik heb er ook 3 van gehad , ik weet wat je bedoelt hoor :)

de kits @ SProcatti kosten nu voor mina en piaggio 700 euro btw.
@ mina; ik vindt die kit niet
kzou wel eens durven experimenteren ermee :p
 
Simonini 100cc 4taps gaat ook aardig hard, snelste wat ik ooit gereden heb is toch wel de (oude) DEPS 80.
Maarja, voor ciao ed is zoveel moois te krijgen, zij-inlaten, lc kits, ect ect :)

2x 13 13 carbs er op. etc etc...
ik heb zelf ook vele citta-achtige dingen gehad...toch waren t fijne dingen. ze gingen altijd verrot en je hoefde nooit veel geld te hebben om het te maken.
 
een complete revisie is dan ook een lachertje met zo'n ding :p

als zo'n ding niet goed loopt pak je gewoon even het blok eronder vandaan en kijk je alles goed na , geweldig zo simpel !
 
carbon uitlaat! zal licht zijn :+

toch blijf ik dat stage6 spul qua uiterlijk echt netjes blijven.. remklauwen zien er super uit
 
Ik heb al aardig wat stage6 getest en moet zeggen die coating wat op de eerste halfpoulie zat was gewoon bagger. Echter de caoting die op de overrange poulies zit is veel sterker.

Verder worden die uitlaten steeds mooier en functioneler(losse tail a la 2fast) maar zal ook wel een prijskaartje aanhangen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top