Misschien ook een beetje vertekend beeld, maar die uitlaatpoort vind ik ook erg groot uitzien.
bigger = better
Nu nog wachten wanneer en of er ooit nog de laatste aanpassing aan t uitlaatkanaal komt ala de oude creco zipjes, en alle andere high-end cilinders..
ik heb net de fotos bekeken van de binnenkant van die nieuwe speed: deze heeft gewoon een vlinderpoort weer. zover ik kan zien alleen de buitenkant van de uitlaatpoort aangepast dus. ben benieuwd,
Welke aanpassing bedoel je?
De richting v.h. kanaal.
(Er vanuitgaande dat het over het kanaal gaat)
Denkt een exclusievere Franse fabrikant anders over .. (ja, ik snap je smiley)
Nu nog wachten wanneer en of er ooit nog de laatste aanpassing aan t uitlaatkanaal komt ala de oude creco zipjes, en alle andere high-end cilinders..
Nou zelfs jaren later wilde Dirk niets kwijt over zijn cilinders.
Heb een periode gehad dat ik regelmatig bij DiLa langs ging met maten die er vaste klant waren , maar hij liet niets zien en vertelde ook 0,0
zijn ook holle assen toch?
Serieus? Wat wegen die dingen dan?
cilinders van dirk langenberg waren van een gilera gsm.
39.88 mm en de voet kon vast op het carter. tevens stond de richting van het uitlaatkanaal de goede kant op. kom je nu niet mee weg omdat je het subframe niet aan mag passen.
Tijdje terug gesproken met yrjo over die dingen. ze gingen wel hard rechtuit maar de coureurs mochten het gas niet loslaten in de bocht.
Serieus? Wat wegen die dingen dan?
Zo speciaal zal het allemaal niet zijn geweest, ding ging gewoon enorm hard omdat hij enorm niet reglementair was
Sorry dat ik ff inhaak maar waarom zou je een achteras hol maken? Gewicht kan geen reden zijn met zo'n kleine diameter.