This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Nieuwe mhr speed 7 poort voor mina

Status
Not open for further replies.
er zit geen verschil in de piaggio-exemplaren. Ik verwacht dan ook geen verschillen in de mina-cilinder.

Maar zekerweten doe ik het niet, aangezien ik de cilinder nog niet vastgepakt heb.....

? nu snap ik er niks meer van
je hebt een langere drijfstang maar dezelfde zuigers in allebei:S???
volgens mij steekt dan de zuiger aan de bovenkant van de cillinder 5mm uit of zie ik dat nou verkeerd

Jullie snappen Sander niet. Sander bedoelt, dat de Speed03 zuiger gelijk is aan de Speed04 zuiger. Sander verwacht dan ook niet, dat de Mina versie zal verschillen tussen oud/nieuw. Voor de rest, als dat dus zo is, dan zou je icm. de 85mm as van Malossi een "Cross04/05 oid " kunnen samenstellen

Maar dat weten we nog niet dus beter nog even wachten.

ow vandaar ja dan inderdaad maar afwachten maar anders kan er dus altijd nog een ophoogplaat tussen aangezien ik dus geen zin heb me krukass ervoor te vervangen

DeNdRiEzEn said:
bah
ik blijvet zeggen
malossi is geldklopperij :s

en ik blijf het zeggen dat er hier normaal gereageerd moet worden.
Je hebt een warningpointje erbij vriend, lees de faq anders even door voor de regels:!

Deze nieuwe speed hekan nog gewoon op een 80 mm drijfstang krukass op mina neem ik aan?

denk niet dat die pijp erg veel afwijkt kwa uiterlijk dan de oude

en die 7 poorter sjah,

ff afwachten wie em als eerst op de testbank heeft he

gr kees

slider Z'meer said:
jij zou tog moeten weten dat pks weinig zeggen, voorlopig word die xsh tuned sr met die 23 pk ook door alles en iedereen gevlamt

ben benieuwd naar de prestatiets van deze cilinders

die is in een koelcel getest .. , pk's op de weg zijn beduidend anders zoals je zelf al zegt.

wtf ? in koelcel getest, damn nu ga ik echt out jonge 8P 8P 8P

wtf heeft wat er mee te maken ??? als je gecorrigeerd meet maakt het geen hol uit.. ongecorrigeerd scoren we in het testhok alleen maar lager

die 23+ er's zijn op meeting speelmansplaten en dedemsvaart in open lucht getest.

maarjah ik post vanaf nu niks meer want iedereen schijnt het hier al beter te weten :|

Hahahahaha , in een koelcel 8P . Wat een gedachtengang .

Ik vraag me af of het nieuwe type een beetje van het pia model malossi uitlaat weg gaat hebben , we zien het vanzelf wel.

BT said:
Hahahahaha , in een koelcel 8P . Wat een gedachtengang .

Ik vraag me af of het nieuwe type een beetje van het pia model malossi uitlaat weg gaat hebben , we zien het vanzelf wel.

dat is idd zo.. demper staat nu verder naar buiten en een grootere tail.. zo werd het mij vertellt

AdiozZz

Status
Not open for further replies.