EGT said:Hangt van de weersomstandigheden af...
Simpel gezegd, als Balk op een koude dag getest heeft en Marco op een warme dag, kan het zijn dat Balk ongecorrigeerd hoger scoord dan Marco, maar gecorrigeerd andersom.
[..Martijn..] said:volgens mij had het toen iets met de luchtdruk te maken, dat hij daarom een erg hoge ongecorrigeerde score haalde(weet het niet zeker!)
Dennis.H said:ik ga iig zeer spoedig kijken om de cilinder aan te schaffen.
Sander said:ONgecorrigeerd heb ik nogsteeds de hoogste meeting. Gecorrigeerd is de "eer" nu in handen van de XSH-vrienden....
Precies...
- 1 Vlindervormige uitlaatpoort
- 6 spoelpoorten, die trapsgewijs openen
- 1 boostpoort, die tegelijk, met de laatste 2 spoelpoorten opent.
Ofwel...meer effectieve spoeling richting de uitlaatpoort.
RemcoV said:Me 2
Net mailtje van Fred Motoren te R'dam terug gekregen , ze hebben een lading besteld die ze vandaag/morge al verwachten.
De precieze prijs is nog niet bekend , hij zou me terug mailen zodra de Speed's binnen zijn
Haha nu geloof je het dus welErwin. said:Dit is goed nieuws, had het al van iemand gehoord, maar geloofde het niet. Maarja nu komen er toch al meer verhalen over
Raceroxie said:Haha nu geloof je het dus wel
Als de 2fast te lang gaat duren zal ik er toch ernstig aan gaan denken om deze cilinder te gaan rijden, verhalen klinken goed iig..
Mart said:Jij hebt ongecorrigeerd ook al niet meer de hoogste....
Joël said:De correctiefactor is afhankelijk van luchtdruk, temperatuur en luchtvochtigheid.
De luchtdruk heeft daarin het grootste aandeel. Het is simpelweg zo dat een luchtdruk van 1030 mbar in vergelijking met 1000 mbar een koppelwinst (dus ook vermogenswinst) van 3% geeft.
De luchtdruk alleen al kan in ons landje uiteenlopen van 990 tot 1040 mbar, dus dan weet je het wel.
Al met al zegt een gecorrigeerde waarde het meest, helaas hecht 99% van de forummembers juist meer waarde aan de ongecorrigeerde waarden omdat die meestal hoger uitvallen.
Raceroxie said:Haha nu geloof je het dus wel
Als de 2fast te lang gaat duren zal ik er toch ernstig aan gaan denken om deze cilinder te gaan rijden, verhalen klinken goed iig..