nieuwe en oude rijders.

Het merendeel van de racers is lui, ik dus ook

De meesten schrijven zich dan ook pas ergens in maart in dan moeten ze haasten om alle papieren optijd rond te krijgen.
 
lui noooooooou wij toch niet allemaal 8P:z:z:z
nee maar bij de race is het niet zo van vol = vol bij de sprints is maar plek voor 250 dus gaat iedereen zo snel mogelijk inschrijvenal valt dat nu ook zwaar tegen..

Maar ja ik wist niet welke klasse dat ik ging rijden en nu ik het wel weet schrijf ik me zondag gewoon in bij de epc indoormeeting :winner:
 
Doe ik ook zeker niet :)
Word zeker een zware klasse!
Maar ik denk dat je als coureur maar 1 doel kan hebben en dat is kampioen worden. Ik ga er dan ook voor de volle 200% voor! :)


hey cunoh onderschat tim,sjeng en jack niet, de pro cup word een zware klasse!
maar ik gun het je van harte hoor:)
 
Cunoh +1.
Het gaat een leuke klasse worden denk ik zo. Hopelijk is het niveau van de Pro hoog genoeg om de Open mee te knallen.
 
Cunoh +1.
Het gaat een leuke klasse worden denk ik zo. Hopelijk is het niveau van de Pro hoog genoeg om de Open mee te knallen.

Ik kan er naast zitten, maar als de Pro ongeveer net zoveel rijders heeft als de Basic zal de pro toch wel als een aparte klassen rijden?
 
Ik rijd ook weer mee in de Stage6 Pro Cup.
Team: ....? -:-
Doel: Kampioen worden.


IDD juiste instelling..

Doel gewoon kampioen worden en niet zomaar wat mee rijden maar vechten voor de winst!8)

Hopelijk word het een leuke strijdvolle klasse!
 
Last edited:
hopelijk komt de pro bij open 70 ,want vorig jaar met 10 man rijden was ook niet helemaal top.terwijl het de koningsklasse moet zijn. maar zoals pronk die met een rt rijd knalt gewoon als een malle. dat heeft hij wel al bewezen en vooral rik met de stage 6 brommer van cunoh! gewoon top 3 rijden met stage 6 basic brommer dus het is mogelijk!!!!
 
Mocht ik volgend jaar nog een paar wedstrijden rijden zal ik me die keren ook wel bij de open70 inschrijven ok :+
 
Als jij me belooft dat je een meid of 10 á 15 bij elkaar gaat krijgen voor de race dan zal ik voor volgend jaar ervoor zorgen dat er een apart dameskampioenschap is :)
 
Back
Top