nieuwe en oude rijders.

Aan de scooter zal het zeker niet liggen ben nu al bijna een jaar bezig nu ik nog :)

Ben nu ook bezig m'n blok te verbeteren voor een mooi bruikbaar vermogen en in januari gaan we met deze nieuwe cilinder testen, foto's volgen nog.


Greetz Niek
 
Aan de scooter zal het zeker niet liggen ben nu al bijna een jaar bezig nu ik nog :)

Ben nu ook bezig m'n blok te verbeteren voor een mooi bruikbaar vermogen en in januari gaan we met deze nieuwe cilinder testen, foto's volgen nog.


Greetz Niek

vergeet je niet alle schroefjes van je carterkap erin te doen:!
 
k heb ook van die RPM veren eronder :)
bevalt me goed hoor :)
heb er afgelopen seizoen een paar wedstrijden mee gereden :)
maar zijn dat ml50 banden ?
waarom die ?
 
Dit setje veren leek mij een betere keus als een setje rs24 en ze zijn beter betaalbaar als een setje rs24-10 die je meestal nog aan moet laten passen naar gewicht ect.

Deze foto is van juli dit jaar maar op deze banden staat de scooter in de schuur heb inmiddels al een setje stage6 slicks en in februari bestel ik nog een setje tt92gp en sava regenbanden.
 
hoi mensen de meeste kennen me wel Timmy van Donderen,dit jaar zal voor mij moeilijk jaar zijn.ben huisje aan bouwen en dat kost genoeg geld.

ik hoop nog een goede sponsor te vinden voor heel seizoen te rijden anders zal het af en toe eens zijn denk ik.

Bk races ga ik sowiezo ook paar rijden.

thunderracing.nl
 
ben benieuwd wat het allemaal brengt dit seizoen vind het allemaal wel spannend .. ^^ .. inschrijvingen nu vallen nog wel mee maar neemt nog wel een hoop toe toch ?
 
Back
Top