This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Nieuw seizoen SOBW 2004

Originally posted by EGT
EGT = Erik

Ben idd nieuw komend seizoen jah..

Zou niet weten wat er nog meer valt te vertellen...

Heb me iig wel zelf ingeschreven in Staphorst

Was jij niet degene die me balpen probeerde te verduisteren???

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik me wel iets herinner van een balpen.. dus zou goed kunnen (sorry :$ haha)
maarre ik was afgelopen seizoen transponderwissel.. en ik deed de inschrijvingen.. aankomend seizoen ben ik de "hoofdverantwoordelijke" van de transponders en doe ik de inschrijvingen..

Dus stel je maar even voor bij de 1e inschrijving
Join the club
 
Originally posted by zip#19
Wat het precies was weet ik niet meer|(
40 euro, voor een dag.
Het is meer dan Emmen, maar is in verhouding nog steeds niet onwijs veel.
 
Originally posted by Niels
een dagje sobw racen is ook 40 eurie.

Maar dan doe je het nog ergens voor... dan kun je een beker winnen en een titel als Nederlands Kampioen..
En bij die 40 euro zit ook transponderhuur en huur van een ambulance etc. om jou te helpen als je op je muil gaat..
dus 40 euro om te trainen is veeeeeeeeeeeeeeeeel te duur!!!
 
Nederlanders zouden Nederlanders weer niet eens zijn....
40 euri voor een complete dag trainen is niet veel denk
Maar ja het forum = je mening geven he
 
alleen jammer dat die ambulances soms ietsies te laat zijn...........

tja vanuit het westen (voor mij dan ) zal het net zo makkelijk zijn om 40 euro te dokken en dichterbij trainen , anders betaal je 25 euri maar ook meer benzine , zal niet veel uit maken.
 
en het is een fruitigen baan. waar hard gewekt moet worden. ben zondag ff wezen kijken op adam. maar dat wordt wel leuk met de sobw-:-
 
JAH .... JAHH JAAAAHOOOOOOO!!!
MIJN derbi is binne
joepie joepie joepi
Joop Gaat er weer voor dit seizoen! komt het waarschijnlijk toch nog allemaal goed!OH man ik ben egt SUPERBLIJ
trainen zal er niet meer inzitten want het word nu nachtwerk om hem klaar te krijgen, maar vorig jaar had ik ook geen training nodig
Zee yoe @ lelystad 8) 8) 8)
 
- Op AIM kan je ook je ronde tijden zien
- voor die 40 euro rijdt je de hele dag van 10:00-17:00 (ipv 1,5 uur)
- Train locaties zijn zeer schaars

en owja, ik weet niet of die Veldhoven training via de SOBW geregeld was, maar dat was 15 euro 1,5 uur

In verhouding is alleen Emmen goedkoop, maarja lastig als je geen keuze heb