This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Nieuw seizoen SOBW 2004

Originally posted by Mol
Kijk eens aan, eindelijk iemand die met beide benen op de grond staat!
(Daarmee doel ik op een aantal anderen die ik ken die ook gaan racen, die gaan er vanuit elke race top 10 te rijden zonder ervaring oid :? )
ow, naja ik REED idd ook niet iedere race top10, maar telt top10 rijden en eraf vliegen ook?


Originally posted by BART#21
Vandaag weer een cilinderkop, RS 24-10 en een kappenset afgeschreven op Emmen. Maar heb lekker kunnen trainen vandaag.
Blijven oefenen 8)
 
Opwarmertje voor het nieuwe seizoen!
Wahid (Hebo 47,6mm), Rob Verkleij (Robbepop) en David (D@ve) in actie!!

 
Ik ga Arkel ook nog meepakken een paar keer. Niet echt een leuke baan om te trainen maar je moet wat

@ mol......Volgens mij heb ik rob nog nooit zo schuin zien gaan
 
Laat Rob daar zelf maar op reageren. Ik weet dat hij best kan sturen als hij er zin in heeft. Jammer dat Rob altijd aan bier denkt ipv aan de ideale lijn :X
 
Originally posted by Mol
Laat Rob daar zelf maar op reageren. Ik weet dat hij best kan sturen als hij er zin in heeft. Jammer dat Rob altijd aan bier denkt ipv aan de ideale lijn :X

Daar geef ik je helemaal gelijk in Hij heeft me ooit eens verteld (aan het begin van het vorig seizoen dat hij echt z'n best ging doen voor het racen......uiteindelijk bleek dat de biertjes te lekker waren)
 
Het is nu 4 maart.... nog 3 weekenden te gaan...
er staat nog geen brommer........laat staan dat hij besteld is
het gaat niet goed met me jongens :'(
 
Dat is niet zo best Joop!

Maar de tijd vliegt om en er is nog veeeeel te doen helaas
 
Originally posted by joop timmer
Het is nu 4 maart.... nog 3 weekenden te gaan...
er staat nog geen brommer........laat staan dat hij besteld is
het gaat niet goed met me jongens :'(
je gaf zelf een leuke optie in dat SM topic.....