This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Niet starten bij rollerbank ??? Gevolg ???

psycho

Well-Known Member
Hallo allemaal...

Ik heb net een zelfbouw begrenzer gemaakt, maar zodra die aan staat, doet de scooter het niet....
Geeft wel geluid zoals bij starten, maar slaat niet aan.

Wat gebeurd er als dit bij de rollerbank gebeurd???
Mogen ze dan boete's uitschrijven of wat ???

Thxxx
 
Dan zullen ze 'm wel mee nemen voor technisch onderzoek denk. Zo dom zijn ze ook weer niet. Ze voelen gewoon ff aan je uitlaat en als die warm is kun je de scooter inleveren voor controle. Is hij koud dan duid dat erop dat je niet gereden hebt.
 
Jonge die ik ken heeft een startonderbreker erin. Toen hij erop werd gezet, had hij zn andere sleutel erin gedaan. Toen die agent kickte sloeg ie ffies aan--> om vervolgens weer uittevallen. Hij heeft toen een mooie smoes verzonnen. Toen namen ze hem mee en hebben ze hem gecontroleerd, maar ze konder er niks mee, en toen hebben ze hem weer terug gegeven, hij moest hem maken en daarna weer laten zien :W
 
vaag hoor je komt aanrijde , ze houde je aan , scoot op rollerbank maar opeens doet ie het niet meer!!

Die nemen ze zeker mee
 
En als ik nou zeg dat ze me vorige keer hebben gewaarschuwd datikmoest afvoeren maar dat dat verkeerd is gegaan, en dat die daardoor kut loopt...
 
Dan loopt ie dus nog steeds...

Zou jij het niet doorhebben als iemand anders dit bij de rollerbank flikt? Zie je toch gelijk.. de politie is ook weer niet ZO DOM
 
Juist , je hebt van die agenten die weten er geen hol vanaf , maar als ze jou aan zien komen rijde en hij doet het opeens niet/vaag dan gaan ze heus wel nadenken
 
Die begrenzer gooi ik dan onderweg aan, dan lijkt het dus of die uitvalt...
Als je hem dan probeerd te starten en hij doet het niet, kan je er(zogenaamd) an uitgaan dat er iets mis is met bv. cillinder of iets.
 
trek gewoo nanders je vacuúmslagentje los als dat lukt..dan loopt je scooter fftjes an valt dan uit.. lijkt er dan net op dat ie een warmloper heeft gekregen
 
Psycho: Veel succes! Kans dat je scoot dan ook nogeens meegenomen word voor TO is groot

Je rijd te hard dus jij zit fout , wees een vent en betaal dan ook gewoon je boete , anders , ga 45 rijde
 
Remco 4 Life said:
Psycho: Veel succes! Kans dat je scoot dan ook nogeens meegenomen word voor TO is groot

Je rijd te hard dus jij zit fout , wees een vent en betaal dan ook gewoon je boete , anders , ga 45 rijde


Als je er voer kiest om je scoot op te voeren geef k j gelijk dat je ook de boetes moet accepteren. Maar aangezien bijna elke scooter boven de 2,0kW zit, is het toch fijn alsie op de rollerbank net ff dronder zit zodat je m iig telkens weer mee naar huis kunt neme.
Maar gaste die niets willen betalen en hun scoot met almaal snelle spullen toch proberen te begrenzen tot 45km, en zo denken de smurfen te foppen zijn gewoon dom bezig
 
Opvoeren??? wie had het daar over...

Hij is zo uit de winkel gekomen dus is nog STANDAARD.
Alle originele begrenzers zitten er nog op en in, en rijd op de teller 70.

En om dat te voorkomen wil ik hem begrenzen, want die blauwe kakkerlakken geloven niet dat een standaard scoot al de 70 kan halen.
 
ben je fucking dom! als alles er nog in zou zitte , zo rechtstreeks uit de fabriek kan die nooit 70 lopen! of die teller moet fucking afwijke

Er mist een begrenser of je teller is klote , als je standaard ben ben je std , je loopt geen 70 alsie uit de winkel komt
 
Remco 4 Life said:
ben je fucking dom!

Nee, Ik ben niet fucking dom, en dat kan je ook op een normale manier vragen...
Ik heb niet met je geknikkerd, dus praat normaal...

Remco 4 Life said:
als alles er nog in zou zitte , zo rechtstreeks uit de fabriek kan die nooit 70 lopen! of die teller moet fucking afwijke

Er mist een begrenser of je teller is klote , als je standaard ben ben je std , je loopt geen 70 alsie uit de winkel komt

Dat alles er nog inzit weet ik wel 110% zeker, me ma heeft m gekocht(voor haarzelf, maar haast nooit gereden) en ik was erbij toen ze m kocht.

Ik heb m nu een paar weken geleden ovcergenomen, met 238km op de teller...
Dus lul nou niet dat er begrenzers uitzijn, want dat heb ik nog nagecheckt...

Ps. de teller in ook niet klote want 70 op mijn teller is 65 op de teller van me neef(motor teller)
 
Ja sorry kwerd beetje pissig

Maar als jou scooter te hard loopt en je weet 100% zker dat alles er nog in zit ( om welke scoot gaat et ) dus vario ring - uitlaat begrensing , maybe membraam begrensing , als dat er echt 100% nog inzit kan je als je er een boete voor krijgt de dealer + fabrikant voor aansprakelijk stelle
 
toen ik tijdje geleden op de rollen moest was er ook iemand met een aerox die plotseling niet meer starte, ze haalden er gewoon een technieker bij en de kosten daarvan waren voor de eigenaar van de scooter, uiteindelijk gestart (kerel had bougiedop losgetrokken) en hij was zen scooter alsnog kwijt....

(belgie)
 

Ja maar zolang ik die boete blijf krijgen van ze, kost het mij geld.
En gesprek gehad met meneer de kakkerlak, en met een begrenzer mag ik niet werken om hem toch onder de 0.5kw te houden.

Moest hem vandaag laten zien bij die kakkerlakken, dus daarheen gereden, op de roller en weer 1.1kw.
Dus ff de carterkap enzo eraf, om te bewijzen dat t standaard is, maar alsnog geloofde ze me niet....
 
Hmm nou das lekker dan , om welke scooter gaat het? , ik heb namelijk vorige maand de politie wijsgemaakt dat ik std was maar me vario ring was eruit , maarja dus Piaggio gebelt en die zei: Ja het kan wel eens gebeure dat er een uitschietertje tussen zit , maar dan met 5 a 8 km harder , daarom is de correctie van 0,7 nogwelles van toepassing , maar heel vaag dat die van jou 1,1 heeft , zit er ook geen andere std uitlaat op? of echt de fabriekspot?
 
Het is dus een standaard uitlaat(met begrenzer er op).
Vario-plaat zit er ook nog in, alleen rollen zijn van 9 gram naar 8.5 gegaan, waardoor die dus langzamer zou moeten gaan, en harder zou moeten optrekken(dit is ook zo, is wel langzamer gegaan).

Maar ik weet dus niet hoe ik dit moet oplossen, standaard scooter die te hard rijd, niet mijn fout....
 
Nee das idd zo Je kan hem laten controleren door een dealer , want wat heel goed kan is dat je vario ring dunner is dan orgineel ( als daar maybe eens een x mee gekloot is ) ik had een vario ring van 5mm en daarna 1 van 3 mm , scheelde toch bijna het hele vario ring gebeure ( van 58 naar 70 op teller ) en zonder naar 82 op teller

Als dat het ook niet is , geef ik het op , dan moet je de fabrikant een belle ,