niet enkel booster, maar ook schoen in beslag genomen!

P_Airness

Well-Known Member
Hallo,

ik had een booster yamaha bw. Die had ik opgedreven en hij liep zo'n 80km/u.
Ik reed in het centrum van de stad en zag een combi. Beide agenten keken me aan, nochtans had ik niet te rap gereden. Het politievoertuig moest stoppen om me voorrang te verlenen en ik passeerde hen. Ik was natuurlijk al een beetje bang want mijn booster kon veel te hard. Ik kreeg geen stopteken noch gebaar of licht of sirene dus reed ik door alsof er geen vuiltje aan de lucht was. In diezelfde weg, komt van voor mij (toevallig) nog een combi aan en die draait bruusk over de weg ( een U-bocht ) om mij te doen stoppen. Ik denk dat de combi achter mij dus moet een teken gegeven hebben aan die voor mij van : Hou hem tegen.(via radio, of even knipperen met lichten) ( de reden dat ze mij gingen tegen houden, zeiden ze achteraf, was omdak ik zonder licht reed, het was nochtans klaar, maar ik weet dus nu dat van brommers of motors het licht ALTIJD moet aanliggen. Mijn achterlicht brandde, maar mijn voorlicht niet ) Door dat ik al een beetje bang was van die eerste combi en zat te denken van : ik rij weg , ik rij weg.... heb ik dit dan ook gedaan , wat heeeeel dom was van mij.
Ik begon dus weg te rijden van die 2 combis en meer weet ik niet meer want ik begin maar weer dingen te weten vanaf de dag erna in het ziekenhuis. ( Ik had een leverscheur, gebroken ribben, gebroken bekken, klaplong en hersenschudding ) Ik heb wel alles gehoord van de politie, ik heb dus een eind weggereden en ben tegen een boom gereden. ( vertelde de politie )
Nu kwamen plots allerlei rare dingen aan het licht :
- mijn brommer werd nie getakeld of gestald bij een brommerdealer, hij werd in een politievoertuig naar een politiekantoor gevoerd
- de politie zei dat de enige getuigen jonger dan 12 jaar waren, mijn moeder heeft gaan aanbellen aan de naburige huizen en vond die gasten, ze zijn 15!!!
- we kregen brief van verzekeringen dat wij de schade aan een politievoertuig moesten betalen ( als men valt, kan men toch geen schade berokkenen aan de combi die achter me reed.. )

.. enz enz enz
de hele zaak word uitgepluisd, maar wie moet je nu geloven? akkoord ik ben in fout door weg te rijden , maar het is toch de politie die de politie onderzoekt? zullen zij niet samen spannen?
en mijn eigenlijke vraag is :
tijdens het ongeval is mijn schoen afgevlogen, mijn helm en mijn pet.
zij hebben dit alles mee genomen naar het parket.

ik zou zeer graag die dingen terug hebben, want het waren mijn goede schoenen!!!! en die schoen heeft toch niets te maken met dat ongeval?
weet iemand wat ik kan doen om die schoen terug te krijgen of denken jullie dat ze die maar vrijgeven als ik mijn brommer terug krijg? ALS ik hem nog terugkrijg. en wat denken jullie? ik ben toch niet gevallen , als je dit allemaal hoort? ik weet het zelf niet meer want ik had een blackout na dat ik de 2de combi zag
 
Advertisement - register to remove this

tja beetje logis mischien.
als er combi voor en achter je zit en de voorste draait in u bocht al teken van hard remme en stoppe. tja ik zelf zou het nu ook niet doen zou ook gaan lopen iedereen natuurlijk maar je zegt zelf je hebt een ongeval gehad waarschijnlijk.

ik denk van niet eerlijk gezegt volgens mij is die combi achter je aangerede en jou van je brommer geramd.
je mag zegge nu van dat mag niet dat mag niet;) dat mogen ze allemaal want jij pleegt vluchtmisdrijf:)

maarja je schoenen en de rest van de kleding stukke zal je normaal gezien wel moete trug krijgen gwn informatie gaan ophalen bij het politie kantoor in de buurt.

owja je mag zegge wat je wil zonder bewijze kan je niet veel beginnen een politie man heeft meer kansen om te winnen als jou in de rechtbank als ze een rechtzaak openen
 
Back
Top