This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[NHO] M-Tuned Nitrous Custom Cross Rox

Buxy ze cil?

8P

Wens je iig veel sterkte alvast. Het ziet er iig best erg uit.
Beter zet je er geen meet apparatuur tegen aan want ik denk dat je je kapot schrikt als je ziet waar je mee bezig bent.

Ik weet niet waarom je zo overtuigd van jezelf bent

Maar op deze foto is (zoals je zelf ook ziet) van bagger slechte kwaliteit....

Je ziet erg slecht hoe het blok daadwerkelijk bewerkt is..Ik vind dus dat je argument een beetje erg snel gezegd is...

Veel mensen reageren bij voorbaat al graag negatief wanneer ze zien dat iemand zelf aan het hakken gaat....Terwijl dat lang niet altijd nodig is

Beter reageer je voortaan pas zo wanneer je het met eigen ogen/goede foto gezien hebt

Last edited by a moderator:
idd... als je een keer in het echt ziet hoe mitchel zijn cillinder heeft getuned, zeeeer netjes dus....foto's zeggen ow zo weinig...net als dat mensen ineens denken dat er een spijl bij je oliekanalen zitten...dat is allemaal gezichts bedrog

mitchel weet wel wat ie doet hoor

MHR said:
waarom die band er zo opduwen.. nergens voor nodig in mijn ogen..

khoorde dat ze scoot heel erg stuiterde en dat het dus wel nodig was
staat paginatje trug d8 ik

Misschien wilt die gewoon kijke of er animo is Als iemand interesse heeft voor dat prijs, zou ik em iig 100% weg doen! :W

Hahah

Toen was ik toe aan wat anders

Mja kappen worden nu helemaal anders, incl het blokje. Dus inweze is het ook een nieuw project

Na examen tijd zat voor

Facilly said:
Hahah

Toen was ik toe aan wat anders

Mja kappen worden nu helemaal anders, incl het blokje. Dus inweze is het ook een nieuw project

Na examen tijd zat voor

OOk al examen swa:W Ik heb dat ook, nu ff leren, straks alle tijd van de wereld