This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[NHO] M-Tuned Nitrous Custom Cross Rox

ej man.. ziet er leuk uit @ filmpjes..

vandaag ook voor t eerst gerede @ rox Hard voor begin afstelling
hoop je snel een x te meeten.

mzlss

haha

Setup:

Malossi MHR Cross Home Tuned
Home Tuned Carters
Yasuni Carrera 30
Malossi RHQ 85mm
Malossi MHR Digitaal
Stage 6 28mm D-slide
Malossi MHR E13
Malossi MHR Overrange 05
Malossi MHR Delta Clutch
Kiesler wig
Malossi MHR Recht Spruitstuk
Std Vertanding
Malossi C4 lagers

Binnekort hopelijk V-force binnen en stelschroef. Dan kan de kortste inlaat ooit eronder :W

Hoezo kortste inlaat ooit??

En oude kleur vond ik echt vet.. ben benieuwd wat het komende eindresultaat word..

V-force afvlakken en vervolgens (zonder plaat ertussen) de kartcarb er rechtstreeks op.

Korter kan niet, op roterende inlaat na dan

Facilly said:
V-force afvlakken en vervolgens (zonder plaat ertussen) de kartcarb er rechtstreeks op.

Korter kan niet, op roterende inlaat na dan

We zullen zien wat het oplevert maar het lijkt mij wel een iets moois, trouwens rox is vet

weer lekker gebeunt vandaag? Vordert het werk al een beetje? ik kom van de week wel ff langs om te kijken

Wie zegt dat ik ze niet glad krijg dan?

Ik zeg alleen dat het niet opschiet, en dan met name het verstevigen en steunen maken voor de achterkuip

Facilly said:
Wie zegt dat ik ze niet glad krijg dan?

Ik zeg alleen dat het niet opschiet, en dan met name het verstevigen en steunen maken voor de achterkuip

Ik meen te denken dat je eerder zei dat je kappen gespoten werden als ze glad waren, dus ik denk, hij krijgt ze niet glad

Excuses <]

Renz P. said:
Ik meen te denken dat je eerder zei dat je kappen gespoten werden als ze glad waren, dus ik denk, hij krijgt ze niet glad

Excuses <]

Haha :winner:

zit wat in

maar ik heb meerdere kappen te doen he :W