jeffrey9300
Well-Known Member
hallo, ik heb een yamaha neos en 3dagen geleden heb ik bij een winkel 4.3 gram rollen gehaalt en erin gedaan daarmee maakte hij bij de 20km/h al de toeren die hij op 70km/h eigelijk pas moet hebben maar ik wist niet|( dat dit slecht was dus ik reed er mee door 2 dagen later ree ik op weg naar huis en hoor ik ineens ALLES VASTLOPEN dus ik ree zo snel mogelijk en zet hem uit draai mijn carterdeksel eraf en wat i zag was niet normaal :O al die tandjes zeg maar die op je snaar zitten waren er allemaal af gevlogen komt dit door zoooo veel overtoeren?? (ik hoor btw ook mijn v snaar tikken tegen mijn carterdeksel als ik rij of stationair draai komt dit door me druk veer?);(
ik heb btw.
-tecnigas uitlaat
-50cc cilinder
-had 4.3 gram rollen
-standaart trekveren
-standaart carb.
-prop/vario ring eruit
-sproeier 62 (bougie koffie bruin)
-gele malossi druk veer
hij liep zoiezo al niet lekker dus iik heb een yasuni r uitlaat gekocht die ik er morge onder zet wat moet ik verandere voor deze uitlaat? ik hoorde me sproeier 10 maten groter en wat lichtere rollen klopt dit? (ik wil mijn trekveren ook veranderen maar heb er al een paargeprobeert maar wel toeren en amper vooruitgang zijn ze dan te strak of te slap??)
ik heb btw.
-tecnigas uitlaat
-50cc cilinder
-had 4.3 gram rollen
-standaart trekveren
-standaart carb.
-prop/vario ring eruit
-sproeier 62 (bougie koffie bruin)
-gele malossi druk veer
hij liep zoiezo al niet lekker dus iik heb een yasuni r uitlaat gekocht die ik er morge onder zet wat moet ik verandere voor deze uitlaat? ik hoorde me sproeier 10 maten groter en wat lichtere rollen klopt dit? (ik wil mijn trekveren ook veranderen maar heb er al een paargeprobeert maar wel toeren en amper vooruitgang zijn ze dan te strak of te slap??)