hoe krijg je een neo`s op zijn achter wiel?

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

met een standaard neo's kun je nog wel wheelies maken , de scooter maakt de wheelie niet , dat moet je zelf doen..
 
een goeie , en goed afgestelde neos; met std of sito plus uitlaat moet hard genoeg optrekken..

zet er anders een laagtoerige 70cc op en stel dat goed af , dat trekt dat meer dan prima om wheelies mee te kunnen maken.
 
Volledig orginele rox krijg je ook wel op het achterwiel. Wel volledig ontgrenst en goed afgesteld natuurlijk :p.

[IR]http://i39.tinypic.com/w04nt.jpg[/IR]
 
Dat kan met elke scooter, het is in het begin zoals gewoonlijk een kwestie van oefenen
Ik heb een tgb snor 203 en dat ding is ook helemaal orgineel met sito + uitlaat
en daarmee kan ik makkelijk mee op het achterwiel rijden
 
me neo`s trekt focking langsaam op ik met er mee rennen bij de stop licht als ik weg wel rijden me prop en me vario er IN!! ik snap er niets van ja goed afstellen maar hoe?
 
Je moet een drukveer voor wheelie en rollen voor optrek. Dan krijg je minder downforce op je voorwiel en boek je een wheelie.
 
waarom moet je toch een wheelie met je neo's maken?
is dit om stoer te doen naar de meisjes of gewoon stommogheid na doen van anderen?
 
En een autowheelie is minder leuk als het lijkt.
Verder moet je makkelijk een wheelie kunnen maken met een volledig standaard scooter.
Het is natuurlijk makkelijker als je wat meer power hebt.
Maar wat heb je aan een wheelie? vond het bij het begin ook wel leuk
maar het verveeld nogal en word snel nutteloos en gevaarlijk voor het verkeer om je heen.

Mij lijkt het voor jou handig om hem te ontgrenzen en goed af te stellen.
Naar mijn weten moet een volledig standaard neos al aardig hard optrekken.
 
ik nodig iedereen die denk een wheelie te kunnen maken op mijn scooter uit!
hou er wel rekening mee dat dit een derbi gp1 Racing is(ketting aandrijving)
er zit een gilardoni 74cc onder. veel succes =)
 
ik nodig iedereen die denk een wheelie te kunnen maken op mijn scooter uit!
hou er wel rekening mee dat dit een derbi gp1 Racing is(ketting aandrijving)
er zit een gilardoni 74cc onder. veel succes =)

goed, zal het lukken om 100 man bij elkaar te krijgen op dit forum om jouw scooter te verraggen ?

je begrijpt wel dat als je zoiets zegt op internet dat je kans hebt dat die 100 man voor je deur staan heh ??

en dan kun je niet meer terug ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top